Verlatingsangst?

Nu weer wat nieuws. Als luca en ik beneden zijn, en ik moet wat pakken boven, dan is er geen probleem. Maar als ik luca in zijn kamertje op de grond zet, en dan de was ga doen ofzo, dan is het brullen!! We hebben een traphekje in zijn deur en als hij wil kan hij mij zien. Maar toch is het 1 groot drama! Het gekke is, is dat het dus alleen boven is. Ik heb in zijn kamer dan ook gewoon speelgoed enzo, maar toch wil dat niet helpen. Wat denken jullie, is dit nu de bekende verlatingsangst, of iets anders??

Misschien kun je proberen het kiekeboespelletje te doen bij het hekje van het kamertje, iets anders zou ik zo 1 2 3 ook niet weten.
Tja of misschien kiekeboe doen als hij op de grond zit achter het hekje en dan een handdoek over het hekje wat ie er zelf af kan trekken met het kiekeboe doen. ( verzin ook maar iets hoor ) Maar voor hetzelfde geld is het maar tijdelijk en als het traphekje nieuw is moet ie er misschien even aan wennen.
succes !

poepoe, dat is lastig!
Misschien moet hij er gewoon even aan wennen!!

Veel succes ermee!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

hij brult nu zelfs als ik erbij ben in zijn kamer!! Volgens mij vindt hij 't niet fijn om opgeloten te zitten ofzo!

Nou hier is er ook een begonnen zodra ik weg loop helemaal ik paniek!
Ga ik er weer heen is het goed maar zodra hij doorheeft dat ik hem niet oppak is het brullen.
Dus ik sleep hem overal maar mee naar toe zodat hij mij kan zien, maar dan wel in de tafelstoel anders blijft hij nog steeds brullen.
ik hoop dat het snel over is.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hier nog 1, dus het zal wel bij de leeftijd horen!

Tessie