Verlatingsangst

Gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je het leuk gehad? En hoe gaat het met Robin.
Toch wel een beetje beter hoop ik.

Liefs Kristel

Chips! Een dag te laat!!!
ALSNOG VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG !!
Ik hoop dat je een heel gezellige dag hebt gehad!

Groetjes, Bianca

P.S. Heb inmiddels jullie site bekeken, leuk joh!

Hoi Bianca!!
Thanx…voor de felicitatie! Inmiddels ben ik een oud wijffie aan het worden…Ik stond afgelopen zaterdag voor 16 jarige op te treden…toen dacht ik…ummm misschien ben ik hier wel te oud voor!!! Maar het is zo leuk!! Wat vond je van de site? Mijn vriend heeft die gemaakt! Heel veel groetjes en liefs Daantjuh

Hoi kristel!
Harstikke bedankt voor je felicitatie! Ik heb een geweldige dag gehad…Ik heb van Jan en Robin een heerlijk geurtje gehad en we zijn samen de hele dag erop uit geweest! Ik zou het eigenlijk as zaterdag vieren, maar als het zo blijft met Robin doe ik dat denk ik niet…ik weet het nog niet! Hoe is het nu met jou dochtertje? ik hoop beter…Heel veel liefs, Daantjuh

Hallo allemaal…
Hier weer eens een update…
Robin heeft n nachtje bij mijn schoonouders geslapen afgelopen maandag ivm mijn verjaardag…en wat denken jullie…daar heeft hij de hele nacht doorgeslapen!:-Afgelopen nacht was hij echter weer thuis en werd hij weer om 01.30uur wakker…Hij was erg onrustig en had koorts 38.9, tja uiteindelijk viel hij om 02.30 uur weer in slaap! Vanmorgen was de koorts weer weg gelukkig…Typisch is het toch…bij andere mensen slapen, eten, spelen die kleintjes altijd anders! Wel een plus puntje…Hij is niet zijn kamer uitgekomen…das n stappie voorruit! Heel veel groetjes Daantjuh

Hoi allemaal…hier weer eens een update…
Het is de afgelopen dagen best goed gegaan…helaas was het afgelopen nacht weer bal! Robin was overdag super gezellie en ik heb vreselijk om hem gelachen…Het inslapen ging perfect! Binnen 5 minuten was hij vertrokken…Dus nog voor half 8…Echter rond middennacht begon het weer…Om de 2 uur wakker om uiteidelijk om 05.00 vrolijk aan ons bed te verschijnen! Al de afgelopen dagen heeft hij dat ook niet meer gedaan, Dus?
Ik heb hem weer terug gelegd…maar het mocht niet baten…Uiteindelijk zijn we er allemaal rond 6 uur uitgegaan…
Rond 7uur kon je Robin opvegen…Hij was doodop en kon niet meer…aan een stuk geeuwen enzo…Ik heb hem nu net maar op bed gelegd…Ik laar hem maar lekker slapen…Hopelijk gaat het vannacht beter!
XXX Tot de volgende keer Daantjuh

Hoi Kristel!!
Hoe is het met je dochterje…Ik hoop wat beter…Heeft de rooibos een beetje geholpen?
Aanstaand weekend vier ik mijn verjaardag en dan slaapt onze Robin bij mijn ouders…Dan kunnen Jan en Ik zondag ouderwets heerlijk uitslapen! Heel veel groetjesfile:///D:/drivedaan/DAAN/plaatjes/klok6.gif

[quote]
Hoi Kristel!!
Hoe is het met je dochterje…Ik hoop wat beter…Heeft de rooibos een beetje geholpen?
Aanstaand weekend vier ik mijn verjaardag en dan slaapt onze Robin bij mijn ouders…Dan kunnen Jan en Ik zondag ouderwets heerlijk uitslapen! Heel veel groetjes Daantjuh