Ja meiden ik weet het er is eerder een topic over geopend, maar kan even niet vinden.
Sanne is de laatste 2 week erg huilerig als ik wegloop en als ik haar achterlaat op de KDV. Dit is trouwens al langer aan de gang, maar nu is het erger geworden. Nu is het ook s’nachts raak. Vannacht heb ik weer 2 en een half uur in de weer geweest met haar. Ze is echt bang volgens mij. Moest haar er vannacht er gewoon uithalen. Krijsen en toen ze bij me in schoot lag was ze tevreden en kijk angstig om haar heen. Natuurlijk als ik haar weer terug leg in bed is het weer mis. Heb haar maar meegnomen naar ons bed. Dit is nu de tweede keer dat ik dat doe. Overdag is het geen probleem trouwens met slapen. Ik vind het zo sneu voor haar.
Is dit nou verlatingangst of een sprong. Ze eet en dirnkt echt heel goed.
Wel ben ik weer begonnen met een flesje pap voor het slapen gaan, want ze werd zo allejezus vroeg wakker 5.30 en soms 4.45 uur. Nu gaat het sinds ik haar weer een papflesje geef na het groentehap weer goed. Ze wordt nu weer om 7 uur wakker.
Soms denk ik het is een sprong, maar eerlijk gezegd wordt ik nu echt &%%@&#($ ziek van die sprongen en kan mij die oei ik groei boek me echt gestolen worden, want volgens mij springt Sanne haar hele korte leven al door.
Ze kan trouwens ook al een paar stapjes zetten los. We schrokken ons kapot. Vlak voor haar verjaardag ging ze zo ineens een paar meter los lopen. En ze blijft er echt mee oefenen. Zou dit het zijn waar ze mee bezig is? Maar dan hoeft ze toch niet zo te huilen. We zijn echter zo verwend geweest. Ze sliep 4 manden lang door van 7 uur tot 7 uur, zonder wat te horen.
Iemand raad en herkening.
Groetjes Carolien