Verlangen naar nog een kindje

Ik kan er niets aan doen maar het verlangen naar nog een kindje wordt
steeds groter. Is er nog iemand die dat ook heeft ?

Ik heb het niet maar ik hàd het wel!! (resultaat: Kaya )
Dus ik weet echt wel hoe het voelt

Willen jullie voor een tweede kindje gaan of is dat gevoel op dit moment alleen bij jou aanwezig?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

jaaaaaaaaaaaaaaa maar wij doen het niet meer een kindje dan he

maar ik kan dat gevoel hoor

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

quote:
jaaaaaaaaaaaaaaa maar wij doen het niet meer een kindje dan he
haha LOL !!!

quote:
Willen jullie voor een tweede kindje gaan of is dat gevoel op dit moment alleen bij jou aanwezig?
bij ons allebei wel maar we weten ook dat we nog niet in de ideale omstandigheden leven om nog een tweede goed te kunnen ontvangen. Het huis moet opgeknapt worden en dan verkocht. Dan is het een stuk beter te doen allemaal. We willen een groter huis gaan kopen. Tegen die tijd dat dat allemaal gerealiseerd is willen we er heel graag een tweede kindje bij

JAAAHHHH!!! hier begint het klokje ook weer te tikken,
helemaal nu Ruben baby af is, begint het weer te kriebelen.
maar ik hou me nog even in!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

haha wie weet Marianne en Christine zijn we volgend jaar wel met zijn drieen tegelijk zwanger

Het zou zomaar kunnen

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ook wij hebben het er al eens weer over gehad.

Wil nu nog niet maar vind het idee al wel weer veel leuker dan vlak na de bevalling.
Heht ouderschap ben ik nu ook wat aan gewend, en volgens mij gaat dat bij een tweede makkelijker en sneller dan bij de eerste. het wennen dan.

Bij de eerste heb ik behoorlijk mijn draai weer moeten vinden.

Tessie

Joh, terwijl ik nog in het kraambed was, zat ik al aan de volgende te denken. Je hebt toch een bepaald toekomstbeeld.

Nu Joyce bijna 1 is, kan ik me voorstellen dat, omdat ze over een paar weken officieel geen baby meer is, dat je toch daar mee bezig bent. Wij besloten na de eerste rond deze tijd om na de eerste verjaardag voor een tweede te gaan.