Verkrampingen

hoi allemaal mijn zoontje van 4 maanden heeft af en toe hevige verkramping van benen en armpjes en ik zou niet weten waardoor dat komt. het zijn geen buikkrampjes. ook is hij heel erg onrustig. heeft iemand misschien een idee wat dit zou kunnen zijn of dat het misschien wel heel onschuldig is.

wat bedoel je met verkrampingen? bedoel je bv. overstrekken? mijne van 4 maanden heeft er ook last van opeens vandaar mijn vraag. huilt de jouwe ook tijdens een flesje? is ie zo stijf als een plank? ben echt benieuwd of ik niet de enige ben…

hoi hoi

ja dat is prezies wat ik bedoel overstrekkingen. soms is het lastig om de goede woorden ervoor te vinden. hij heeft ook een hele lange tijd bij iedere fles enorme krampjes gehad dat is nu gelukkig wel over. wel huilt hij nu af en toe als hij de fles krijgt dan wachten we ff en een paar minuten later proberen we het dan weer opnieuw. soms gaat het dan wel zonder problemen.

heeft je baby misschien last van kiss-syndroom? daar heeft de mijne namelijk wel last van vandaar dat ie zich ook enorm overstrekt en huilt tijdens de fles vanwege een bepaalde houding wat hem niet lekker zit. ben laatst bij de manueel therapeut geweest en die zei dat ze maar niet begreep waarom hij een terugval heeft terwijl hij eerder al behandeld is voor deze klachten. maar toen huilde hij er niet om. hij had een enorme voorkeurshouding. ik weet het ook niet hoor heb zelf ook een topic geopend over het huilen tijdens de fles…we weten niet precies waarom hij zo doet…het kan natuurlijk ook spruw zijn soort infectie aan de mond waarbij het pijn doet tijdens het drinken. huilt de jouwe ook na de fles of bv. is die het snel zat in de box enzo dus kan zich absoluut niet vermaken enzo? ben echt benieuwd of het vanzelf over gaat of dat het een kwaal is als dat zo is moet je wel naar de kinderarts of minstens naar de huisarts hoor want het kan erger worden heb ik gelezen op sommige sites…nou sterkte ermee ik ook natuurlijk want het is echt zielig voor ze…