Verkrampen en Verstijven

Hallo,

Wie kan mij helpen,
Ik ben op dit moment een radelose moeder.
Mijn dochtertje die morgen 1 jaar word heeft de laatste tijd veel last van als ze in de kinderstoel , buggy , wandelwagen zit dat ze dan aan haar 't shirt begint te trekken en dan haar benen helemaal op trekt en verkrampt en dan kreunig geluid maakt.
Ik vind het nogal een raar iets en ken geen mensen die dit ook hebben meegemaakt.
Alleen doet ze het daarin niet als ze lekker aan het spelen is of op de fiets zit zo gauw je haar eruit haalt is het over en doet ze het niet meer.
Ze is verder een vrolijke meid en lekker ondeugend.

Wie kan mij helpen door mij raad of antwoord te geven die ook zoiets hebben meegemaakt.

Liefs

Iedereen heeft dit meegemaakt rond het jaar van een kindje.

Die is gewoon aan het uitproberen! Ze is grenzen aan het verkennen en kijkt hoever ze daarin kan gaan.

Dus het is niet verkrampen en verstijven, het is puur uitproberen tot hoever ze met mama en papa kan sollen. Niet in meegaan! Negeren is het toverwoord. Jij bent de baas, niet zij. Laat je niet gek maken door die kleine mop.

Groetekes, Sje

Heel herkenbaar, Luka doet dit ook! Ik denk omdat hij niet vast wil zitten, hij wil lekker kruipen of mijn arm. Dan kan hij alle kanten bekijken…
Hij zit ook aan de knopjes van het harnas van de kinderwagen en het autostoeltje, hij probeert alles open te krijgen. Wat gelukkig nog niet lukt!

Wat Bakmama al zegt: als je het echt niet vertrouwd kan je altijd het CB vragen…

Succes!