Verkoudheid?

Hallo allemaal, had mijn vraag perongeluk bij de verkeerde topic geplaatst en aangezien ik niet weet hoe ik hem daar wegkrijg laat ik het maar zo,en vraag het dan nog maar eens hier. Heeft hier iemand ervaring met borstvoeding en een kleine ukkepuck van 5mnd die verkouden is ? Normaal slaapt ie van 23.00u tot 6.00u NU NIET!!! hij was om 22.00u wakker en ik dacht dan maak ik een papfles dan slaapt ie goed hij had maar 100 gedronken en kwam elweer om half 2 toen heeft ie gedronken of zn leven ervan afhing om 4 uur wilde hij nog meer en ben toen maar een flesje gaan maken omdat ik dacht leeg te zijn, die werd geweigerd en dan maar weer de borstOm half 5 weer naar bedje en om 6.45u was ie er weer maar ik had nog niet zoveel melk natuurlijk. Nu heb ik me laten vertellen dat ze meer moedermelk willen als ze verkouden of niet lekker zijn , klpot dat of zou er iets anders kunnen zijn ???

gr mama van Kevin en Roan

bij mij was het geval toen mijn jongste verkouden was wilde hij helmaal niet aan de bv dus moest ik overstappen op de fles.wel wilde hij vaker drinken maar dat kwam ook omdat hij minder per keer dronk want het is natuurlijk vervelnd drinken als je niet goed door je neus kan ademen misschien ligt het daaraan maar zeker durf ik dat ook niet te zeggen

groetjes

Dit heb ik inderdaad ook gehad met min zoontje Rens, is heel normaal en gaat vanzelf over. Ze drinken inderdaad minder per keer, zal vanzelf beter gaan als hij minder verkouden is. Is wel zwaar vond ik want van slapen komt zo niet veel.

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Hier ook ervaring met een kleine die bij ziekte vaker en minder dronk, heel gewoon hoor. Niet leuk, en het breekt je op, maar hopen dat hij snel beter word!

het breekt idd op, hij heeft toch al totaal geen ritme qua drinktijden maar nu weet ik het helemaal niet meer. Hij heeft ook rode wangetjes dus ik verwacht tandjes misschien dat die verkoudheid bij het tandjes krijgen hoort? kan dat? Ik weet het niet meer hoe dat bij mn eerste zoon was.

Verkoudheid kan zeker bij het krijgen van tandjes. Maar mijn zoontje heeft ook wel rode wangen als hij verkouden is zonder dat er tandjes doorkomen. Vervelend dat hij geen ritme heeft met drinken. Rens had dat ook niet zo, maar dat veranderde toen hij groente en fruit ging eten. Nog even volhouden dus. maar dat is inderdaad wel heel zwaar soms. Zelf heb ik Rens 10 maanden gevoed en moet wel zeggen dat ik het met heel veel liefde gedaan heb, maar ook wel blij ben dat hij nu van de borst af is.

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers