Verkoudheid?

Hallo allemaal,

Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met borstvoeding en een ukkepuck van 5mnd die verkouden is? Het is namelijk zo dat hij voorheen van 23.00u zn laatste voeding doorsliep tot 6.00u. NU NIET!!! Hij drinkt zn beetje de hele nacht door, ben kapot ben hem om 22.00u gaan voeden dacht dan maak ik een papflesje dan slaapt ie goed had maar 100 gedronken toen kwam die om half 2 gillen en dronk of zn leven ervanaf hing toen zei mn vriend maak maar een flesje want ik denk dat je nix meer hebt" toen hij dat zei was het 4uur zogezegt zo gedaan maarr hij weigerde die melk! dus maar weer de borst en toen naar bed om 4.30u, en om 6.45u kwam hij weer! Maar jullie begrijpen wel dat ik geen liters melk aanmaak op 1uur tijd. Nu heb ik mij laten vertellen dat als een kindje niet zo lekker is meer drinkt voor bepaalde antiestoffen, klopt dat?

gr mama van Kevin en Roan

Gewijzigd door - georgina op 23 Nov 2009 09:21:09

rond de 6 maand heb je weer een regelperiode dus lekker aan toegeven en het kan ook zijn dat hij gewoon mamahonger heeft en lekker veel bij jou wil zijn dus hoe meer je je er aan toe geeft hoe sneller het weer voorbij is.

5 maanden = sprongentijd! Zie het oei-ik-groei-boek! Grote kans dat dat niet-doorslapen niks te maken heeft met de verkoudheid maar dat-ie met die sprong bezig is.

Niet teruggaan naar de nachtvoedingen want voor je het weet kost het je heel veel moeite om daar weer vanaf te komen.

Groetekes, Sje