Verkouden, wat nu?

Julian is voor het eerst echt flink verkouden: snotteren, hoesten, niesen, tranen, zo zielig. Ik gebruik al zoutoplossing om al het slijm weg te krijgen, maar dit helpt niet echt.
Ik vraag me af wat ik moet doen.
Wel of niet naar buiten voor een wandeling, bijv.
Blijven sprayen of juist niet.
Dat soort dingen.

Hij eet en drinkt nog steeds erg goed, gelukkig.

Groetjes

Inderdaad blijven sprayen.
Naar buiten de frisse lucht in ook prima idee!

Verder het hoofdeind van het bedje ietsje omhoog zetten. Iets van telefoonboekdikte onder de poten leggen. Scheelt het een en ander aan gehoest.

En een opengesneden uit op een schoteltje vlak bij zijn bedje leggen 's nachts. Komt het slijm goed los van en gaan de luchtwegen goed van open!

Sterkte met de snotterende kleine man!

Groetekes, Sje

Luuf smeren op het borst, blijft de luchtweg ook van open.

Altijd blijven sprayen bij verkoudheid. Als je dit niet doet loop je namelijk de kans dat hij er ook nog ooronsteking bij krijgt doordat de buis van euchstatius volgaat zitten. Dat is de verbinding tussen neus en oren. Als je het idee hebt dat het echt te lang duurt kan het natuurlijk nooit kwaad om even langs de huisarts te gaan. Bij mijn zoontje hielp een zoutoplossing ook niet voldoende en zodoende kreeg hij van de huisarts iets anders. Maar mijn zoontje was toen al ruim 14 dagen verkouden. Je kunt bij de drogist ook snotzuigertjes krijgen dit helpt ook om het neusje leeg te krijgen

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

quote:
Luuf smeren op het borst, blijft de luchtweg ook van open.

Dat werkt hier ook altijd goed.

M.