Verkouden, hoesten

mijn arme schatje is snotje verkouden en moet hoesten…en dan ook echt die nare hoest alsof er veel schorrigheid achter in haar keeltje zit…wat kan ik hiervoor het beste doen?

Gewijzigd door - Nix-xi op 28 Feb 2011 15:08:38

Klinkt heel stom maar werkt hier echt… Luuf onder voetjes smeren. Werkt tegen. Hoesten.

Hier ook Luuf, maar dan op t borstkastje, ruggetje en nekje

Voor ons geen luuf meer, mijn dochter werd er alleen maar benauwder van.
Wij doen wat boeken onder het bed zodat hij wat scheef staat. Neusspray en eventueel een ui naast het bed.

Luuf gekocht en indd op gesmeerd…heb nog niet op de voetjes gedaan…als het morgen nog niet over is dan toch maar ff op de voetjes smeren.
Het bedje zou ik zelf persoonlijk nooit op boeken zetten aan 1 kant…maar kan me wel voorstellen dat het helpt…en je moet wat als ze er alleen maar benauwder van wordt van Luuf

vraagje : waarom bed niet hoger zetten. Als je nu het hoofdeind (dus aan het hoofd een dik boek bijv telefoonboek legt aan beide kanten) dan ligt je kind iets omhoog. Is maar minimaal en kan het beter ademhalen…

Deed ik hier al snel hoor … als je plat ligt in niet prettig met verkoudheid…

Ik wilde net een topic openen, omdat Max dit nu ook heeft. Hij wordt helemaal rood, ook zijn oogjes en dan stikt hij bijna in de hoest. Ik weet niet of het een vaste of een kriebelhoest is, maar hij zit soms echt zo van: UUUUUU, HUUUU. Van die stikgeluiden. Ik heb Tussikind, maar dat helpt niet echt. Misschien toch ook eens die Luuf proberen, want bij de ETOS zeiden ze dat baby’s van zijn leeftijd verder eigenlijk niks mogen hebben…Vervelend die hoest, het houdt hem ook echt wakker…Arm schaapje.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Luuf heeft goed geholpen bij mijn meissie…Ze voelt zich echt stukken beter…Ik vind dat ze bij de Etos soms dingen niet echt goed weten…Toen ik namelijk zwanger was en flinke keelpijn had en verstopte neus had wilde ik daar echt iets voor hebben, voelde me toen ook aardig beroerd dus ik dacht hop ff naar de Etos, nou die mutsen daar wisten wel wat ze moesten geven…maar voor een zwangere vrouw, nee dat wisten ze niet. Toen verwees ze me maar door naar de HA…sufk*tten…