Verkouden en weigert te drinken

mijn dochtertje word volgende week 15 mnd, is vanaf woensdag ziek, erg verkouden, niet echt koorts alleen savonds iets verhoging.
als ze savonds een paar uurtjes heeft geslapen word ze spugend wakker, ik denk
combi met zere keel en slijm.
Maar ik krijg er dus geen drinken in. ze krijgt nog borstvoeding, maar weigert dat, bekertje diksap, water oid. wil ze nu niet.
Komt dat door de verkoudheid ? en hoelang kan dat duren.?
vanmorgen met moeite 100 pap erin gelepeld. en net een half potje fruit.

Trotse mama van 3 supermooie kindjes

Gewijzigd door - Gertje27 op 19 Dec 2009 11:31:23

Ze drinkt niets? Dat zou ik goed in de gaten houden. Ze drogen heel snel uit, die kleintjes. Tuurlijk kan dat met de verkoudheid te maken hebben, misschien krijgt ze wel geen lucht als ze moet drinken. Als je een stukje huid op het handje optilt en het valt meteen weer terug, dan is het oké. Als dat niet het geval is, dan is ze bezig om uit te drogen en dan moet je meteen naar de eerste hulp of de huisartsenpost.

Misschien doe je dit al, maar toch nog wat tips: je kan het bedje aan het hoofdeind iets hoger zetten, een ui naast haar bed, smeren met Luuf en bijvoorbeeld Bisolvon voor kinderen geven en haar neusje uitzuigen met zo’n neuspompje.

Veel sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

net weer bekertje pap gedaan, heeft ong weer 100 gegeten, maar spuugde dit er weer uit. daar na gelukkig ‘weer’ 70 cc diksap. en dat is er in gebleven.
verder is ze vrij vrolijk. maar dat eten.
ik druppel wel zoutoplossing in haar neus.
ik hou haar goed in de gaten. en anders bel ik idd naar HAP.
anders wacht ik tot maandag en ga even naar mn eigen huisarts

15 maanden? Moet dat niet bij 1-4 jaar

Dan kun je gelijk de topic van Inge lezen van Rico in ziekenhuis dus let aub heel goed op dat ze niet uitdroogd.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

oepsie, ja ik had het al gezien. stom
maar goed, ik let er op! ik ga direkt dat topic lezen.
bedankt