nou ben vanmorgen even met britt naar de huisarts geweest ze is zo verkouden en aan het niezen,snoteren,traanogen,hoesten ze heeft nog geen verhoging gelukkig maar ze slaapt wel erg veel nou alleen maar goed kan ze het lekker uit zweten in bed. gelukkig waren haar longen,oren,en keel goed schoon maar heb wel zo´n inhaalator gekregen omdat ze wel erg veel piept nou de eerste keer was echt niet leuk ze werd erg boos.
nu heb ik haar er even mee laten spellen en nu is ze er wel een beetje mee vertrouwd geraakt nu maar kiken hoe het morgen gaat.
hoop dat het snel een beetje beter gaat donderdag krijgt ze haar inenting kijken hoe dat gaat.
nou groetjes maar weer.
Verkouden en benauwd
Ook Senna heeft die inhalator gehad met haar verkoudheid.
En hoe vervelend het ook is, als ze huilt terwijl ze moet inhaleren aan de inhalator, dan krijgt ze het beste haar medicijn binnen. Ze halen zo namelijk heel diep adem en dat is goed.
Hoop dat het snel beter gaat met je kleine meisje.
Groet Vanessa mama van Senna.
o kijk hielp het een beetje snel dan of niet.
en hoe hielt je haar vast als ik vragen mag.
is mischien wel makkelijk om even te weten.
We hebben het 4 maal gebruikt en dan alleen op de momenten dat ze echt een piepende ademhaling had door benauwdheid en dan merk je snel dat dit minder wordt. Heb je ook ventolin, dit werkt namelijk erg snel op de longen in, het verwijd de luchtdoorgang, zodat ze makkelijker kunnen ademen.
Verder legde ik Senna bij mijn man op schoot en dan hield hij haar vast en ik de babyhaler met aerosol erin. Goed schudden voorgebruik hoor anders ademen ze geen medicijnen in maar het drijfgas wat er bij in zit.
Als ik alleen was dan legde ik haar in het voedingskussen neer, hield met een hand haar handen vast en met de andere de spray. Dit is niet de makkelijkste van de 2.
Succes, hoop dat het ook werkt voor Britt.
Groet Vanessa mama van Senna.
ok daar heb ik wel wat aan maar britt haar handen zijn niet zo het probleem maar meer haar hoofd dat heen en weer gaat.
maar in ieder geval bedankt.
Misschien hebben jullie hier iets aan
Bij Justin zongen we een liedje en dat was 1,2,3,4 hoedje van hoedje van
Zo heb je al gauw 10 tellen de toeter van de puf op het snoeitje
Wij kregen deze tip in het ziekenhuis
Bij Justin werkt het erg goed
We gebruiken dat liedje ook alleen maar voor het puffen