Verkoude

Hallo allemaal,
Ik ben net vandaag aangemeld en vond ik de forum heel interessant en leerzaam.
Ik heb een maand oud baby en hij heet matthew.Sinds kort hij is verkoude en 's nachts vind ik hem zeilig te kijken als hij gaan hijgen en lijkt meer geen lucht krijgt vanwege met de slijm. Ik gebruik wel de neuspray maar ik vraag me af of ik kan wel andere medicijnen tegen slijm?? hebben jullie advies??
bedankt en groetjes.

solly

Solly

Onze kleine is sinds zijn geboorte ook heel veel verkouden geweest. Nu hij op het KDV zit zeker…Je kan er eigenlijk niet zo heel veel aan doen. Altijd even goed in de gaten houden of hij goed blijft eten en geen hoge koorts heeft (dat zou dan kunnen wijzen dat er wat meer aan de hand is). Maar verder inderdaad de neusspray, je kan een neuspompje gebruiken om zijn neus wat leeg te maken (vinden ze vaak niet leuk), je kan bij erg hoesten tijmsiroop gebruiken en wat ook bestaat is een soort vicks voor babietjes en dat heet Luuf en dit opsmeren om de neus wat vrijer te krijgen.
Verder is het erg zielig, maar kan je niet veel doen. Mits je natuurlijk het gevoel hebt dat er meer aan de hand is, want dan zou ik de HA even bellen.

succes ermee!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Bedje aan het hoofdeind ophogen of een ui naast het bed. Ook nog twee tips die kunnen werken.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker