Verkooptips?

Ik wil onze gigantische berg speelgoed eens flink gaan uitdunnen. Nu wil ik het MP aanbieden, maar kan ik nu beter alles appart verkopen of in een pakket, en hoe groot moet zo’n pakket dan eventueel zijn? En kan ik beter laten bieden of een prijs erbij zetten?

Ik heb helemaal geen ervaring met MP, alleen zelf wel eens wat gekocht, zoals box en kinderstoel… Iemadn hier wel ervaring en tips?

Groetjes Anouk

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

alles apart doen (doe ik altijd) maar wel in elke advertentie zeggen van… kijk ook eens bij mijn andere adv voor meer speelgoed

ik zet er vaak wel een vraagprijs bij maar vink ik ook aan dat bieden is toegestaan.

ik heb standaard tussen de 20 en 50 advertenties staan op mp hahaha net zo verslaafd aan ikkeben als mp

before you judge me, try hard to love me

Oke dan… Tjee zoveel advertenties!? Dan ben je er zeker lekker druk mee? Ik hoopte eigenlijk dat speelgoedpakketten goed zouden lopen, want dat scheelt toch een hoop werk haha!
Maar als ik alles dan per stuk er op ga zetten, dan kan ik toch niet meer dan 1 of 2 euro voro een rammelaar gaan vragen? Dan zijn mensen nog meer kwijt aan de bezorgkosten dan aan het speelgoed zelf? Of is versturen er niet echt bij, dat mensen liever afhalen?

Groetjes Anouk

Kleertjes ja, daar heb ik ook al zeker zo’n 10 vuilniszakken vol van staan, die gewoon ook blijven staan als ik er niks mee ga doen… Zucht, maar aangezien wij vooral Hema, wibra, zeeman, hans textiel, h&m en c&a spullen hebben denk ik dat dat niet echt verkoopt? Of misschien in een pakket voor een prikkie dan toch wel? Pfff ik kan niet zeggen dat ik erg veel zin in heb, wat een werk allemaal zeg! Maarja, weg gooien is zonde en wat extra centjes kunnen we wel goed gebruiken!

Groetjes Anouk