Verkooptips?

Ik wil onze gigantische berg speelgoed eens flink gaan uitdunnen. Nu wil ik het MP aanbieden, maar kan ik nu beter alles appart verkopen of in een pakket, en hoe groot moet zo’n pakket dan eventueel zijn? En kan ik beter laten bieden of een prijs erbij zetten?

Ik heb helemaal geen ervaring met MP, alleen zelf wel eens wat gekocht, zoals box en kinderstoel… Iemadn hier wel ervaring en tips?

Groetjes Anouk

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

alles apart doen (doe ik altijd) maar wel in elke advertentie zeggen van… kijk ook eens bij mijn andere adv voor meer speelgoed

ik zet er vaak wel een vraagprijs bij maar vink ik ook aan dat bieden is toegestaan.

ik heb standaard tussen de 20 en 50 advertenties staan op mp hahaha net zo verslaafd aan ikkeben als mp

before you judge me, try hard to love me

Oke dan… Tjee zoveel advertenties!? Dan ben je er zeker lekker druk mee? Ik hoopte eigenlijk dat speelgoedpakketten goed zouden lopen, want dat scheelt toch een hoop werk haha!
Maar als ik alles dan per stuk er op ga zetten, dan kan ik toch niet meer dan 1 of 2 euro voro een rammelaar gaan vragen? Dan zijn mensen nog meer kwijt aan de bezorgkosten dan aan het speelgoed zelf? Of is versturen er niet echt bij, dat mensen liever afhalen?

Groetjes Anouk

Kleertjes ja, daar heb ik ook al zeker zo’n 10 vuilniszakken vol van staan, die gewoon ook blijven staan als ik er niks mee ga doen… Zucht, maar aangezien wij vooral Hema, wibra, zeeman, hans textiel, h&m en c&a spullen hebben denk ik dat dat niet echt verkoopt? Of misschien in een pakket voor een prikkie dan toch wel? Pfff ik kan niet zeggen dat ik erg veel zin in heb, wat een werk allemaal zeg! Maarja, weg gooien is zonde en wat extra centjes kunnen we wel goed gebruiken!

Groetjes Anouk

Kleding wat geen merkkleding is zou ik idd in pakketten aanbieden. Dat brengt los niet zo heel veel op. Merkkleertjes apart krijg je meer voor als in een pakket. Maar ook kleding zonder merkje kun je in een pakket heel goed verkopen zeker als je het niet te duur aanbied. mensen die dat soort kleertjes tweede hands kopen zijn toch over het algemeen mensen die niet heel veel te besteden hebben daar die kleertjes in de winkel ook heel betaalbaar zijn.
Hema verkoopt trouwens prima hoor op mp. Die zou ik er eventueel wel los op zetten, vooral de meisjes dingen.
Klein box speelgoed zou ik idd per 6 ofzo aanbieden, maar groter speelgoed los.
En zeker bij de grotere speelgoed zou ik wel bieden vanaf er bij zetten.
Zorg voor mooie duidelijke foto’s erbij. Rommelige foto’s kijk ik ook nooit naar. Bv zorg dat de kleertjes netjes gestreken zijn en maak bv foto’s van de broeken, shirtjes, apart.
Ook meerdere maten in een pakket werkt niet. Je weet dan nooit goed wat nou precies in welke maat is en of dat klopt met de seizoenen. Over het algemeen word daar minder op gereageerd.

groetjes Ramona

hier ook wel enig ervaring met MP
pakketten verkopen zeker beter, maakt dan niet uit of het om kleding of speelgoed gaat (is mijn ervaring) maar idd een beetje matchen en de pakketten niet al te groot maken.
Daar komt bij dat het je dan een hoop werk scheelt, om alles apart te verkopen ben je wel heel lang bezig en verdwijnt het geld ook wel heel makkelijk omdat het telkens maar om 1 of 2 euro gaat.
succes ermee in ieder geval.

liefs,
Rinske

toevallig heb ik van de week ook foto’s gemaakt van de mooiste spulletjes die ik had en merkkleding, maar het loopt nog niet zo goed, ik heb pas 1 zwembroekje van LIEF! verkocht voor €7,50 en ik had het op de weegschaal gelegt voor de verzendkosten erbij te vermelden en dat kwam op 92 cent maar toen ik het in de envelop had gedaan woog het net iets zwaarder en kwam het op 1,38 dus dat ging al van de winst af hahahah
Daar moet je ook even goed op letten.
En een pakket kleding past niet door de brievenbus maar wel als je het in 2 enveloppen doet en dan zijn de verzendkosten goedkoper dan een pakketpost en nog een tip die ik laatst hoorde … als je een dikke trui hebt of vestje kan je het in een diepvrieszakje doen met z’n sluitstrip … stevig drukken tot de lucht er uit is en dan dichtdoen scheelt ook weer want als de verzendkosten te duur zijn ten opzichte van het artikel verkoopt het ook niet.
Ik kreeg kreeg ook onzinbiedingen, dus als ik jou was zou ik een richtprijs neerzetten maar dat is dan niet de vaste prijs bieden mag.
En ik ga op de vrijmarkt staan met koninginedag heb ik besloten, lijkt me nog gezellig ook.
Ik heb dat ooit eens gedaan (vorige eeuw, toen we nog guldens hadden) met een rek oude kleding waar ik vanaf wilde en had 200 gulden verdient en anders had ik het weggedaan in de zak van max)
Succes he hihihiihii

[img]http://lb2m.lilypie.com/C8eFp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

en ?? Al miljonair?