Ik gaf oude kleding van Max en Eva altijd af bij een tweedehands winkeltje. Zij verkochten het en ik ving de centjes, toch al gauw 100,- per keer. Het was wel de moeite. Maar helaas hield de winkel ermee op. Ik heb twee jassen van Eef op MP geplaatst, maar die worden slecht bekeken, volgens mij loopt kleding op MP helemaal niet goed?
Nu is er over een paar weken een kleding- en speelgoedmarkt bij mijn ouders in het dorp. Ik ga daar met mijn moeder staan. Ik heb dat nooit gedaan en ik heb dus heel graag wat tips van jullie, hoe ik het het beste kan aanpakken.
- We hebben twee tafels. Hoe zal ik de kleding neerleggen? Meisje en jongen bij elkaar of apart en op maat? Of gewoon op een graaistapel?
- Wat kun je op zo’n markt per kledingstuk vragen? Het is te veel gedoe om alles te prijzen en om ter plekke nou een prijs te bedenken. Ik dacht aan 2,50 per kledingstuk? Het zijn wel allemaal merkjes, maar ik wil gewoon dat het weg gaat. Is dat te veel, of te weinig? Wat is gangbaar? Ik vind 2,50 voor een winterjas bv echt wel (te) weinig!
- Hoe prijs je je kleding aan? Dus hoe lok je mensen? Moet je bv een bord maken met een tekst erop ofzo?
Nou ja, jullie weten wel watvoor vragen ik heb. Ik verdien liever iets dan niets en alles wat niet weg gaat, geef ik aan een goed doel denk ik. Het lijkt me leuk om daar te staan en het is maar 4 uurtjes, dus ook niet te lang.
Groetjes Rainbow, trotse mama