Nou ja zeg! Ik had bij de HEMA een slaapzak gekocht een paar weken geleden. Een hele leuke met rose en allemaal tekeningetjes erop. Eva en ik bespraken altijd wat er op stond: een slak, een theepot etc. Een leuk ding van een soort flanel. Eerst ging de rits al snel kapot, dus ik ging terug naar de HEMA en kreeg een nieuwe. Toen heb ik dat ding in de droger gedaan, zoals altijd. Nooit problemen mee. Gisteren deed ik de slaapzak aan…echt serieus maten te klein. Eva’s buikje was zo dik, dat ze daarmee heel de rits opendrukte! Normaal kon ze dat niet en ik denk niet dat het door de frietjes bij IKEA kwam!
De mouwen zaten loeistrak en stonden op knappen. Ze leek net een hulk die elk moment uit haar slaapzak kon knappen!
Gauw uitgedaan…Hebben jullie dat ook weleens gehad met een HEMA slaapzak? Die spullen kunnen altijd gewoon in de droger?
En de sokken van Max, maat 0-6 maanden, zijn ook heeeel klein opeens. Maar die moeten normaal toch ook in de droger kunnen? Ok, hij heeft behoorlijke kolenschopjes, maar niet zo erg dat hij sokken voor 6 maanden niet past…Ik heb de droger niet op een hogere temperatuur gezet, dat is zeker! Met andere was heb ik geen problemen!
Is er wat met de HEMA sokken en slaapzakken, of heb ik een verkleinende droger?
Groetjes Rainbow, trotse mama