Verkleedkleren/ carnaval

Met het oog op het carnaval dat morgan 4 maart op het kdv ag gaan vieren hebben we vandaag een zwarte gothic achtge jurk gekocht met een heksenhoed en een tinkelbell outfit. Ben benieuwd hoe ze ze gaat vinden. Morgan kennende wil ze de hele dag aan.

Groetjes,

Michèle

Klinkt superleuk die kostuums! Voor Lisa had ik een heksenpakje gekocht, maar die wil ze helemaal niet aan!!! Gillen, brullen, schreeuwen!!! Maar aan doen zal ik hem } !!!

De Heksenjurk heeft ze ook geen oog voor maar het ‘tink’ kostuum is een succes:

Groetjes,

Michèle

Leuke foto!! Mooie meis

Wat een lieve Tink!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hopelijk is ze net zo’n lieg heksje. Maar die jurk is best groot dus die kan ze nog wel even aan, Deze ook hoor, maar daar hoef ik niks meer aan te doen voor 4 maart. Ik heb er alleen wel een groen shirtje en een groene legging onder gekocht want als het echt koud is dan is dat wel nodig.

Groetjes,

Michèle

wauw wat schattig!!!

Ik dacht altijd (heb ik altijd vernomen) dat er boven de rivieren niks aan carnaval gedaan werd!
Dus toch wel!

Gr, Danielle
Ik heb voor Aaron ene politiepak met 2 pistolen en een PIPO pak.

@ Danielle boven de rivieren is het op het kdv gewoon een dag verkleed enne leidschendam heet een dag zwabberdam en dan heb je het wel gehad. Het echt carnaval is echt voor beneden de rivieren.

Groetjes,

Michèle

Hier in Zeeland zijn er een paar dorpjes die meedoen geloof ik, maar over het algemeen helemaal niks. Volgens mij vooral brabant en limburg?

Tuurlijk, gewoon doen!! Al is het maar voor (tegen ) de carnaval
Geven wij een welkomstfeestje!

leuk michele! ben benieuwd naar de foto’s ALS ze het aanwil
maar die foto van morgan is echt geweldig hoor! wat een princes!
Rico wordt peter piraat!
hier een foto van het plaatje:

jij de jouwe ook bij bart smit gekocht?

Gewijzigd door - MamavanRico op 21 Feb 2011 09:43:50

@ Inge nee in een winkeltje in Delft, een heel klein zaakje helemaal bomvol met feest-, verkleed- en fopartikelen

Enne stoer pak hoor, kan Morgan zijn tink zijn.

Groetjes,

Michèle

Echt een superlieve foto van Morgan in haar Tinkerbell outfit.

Groetjes,
Sandra