Verkleedkist Michèle

eeen tijd terug hadden we het over een verkleedkist. Was toen voor jongens, er staat er nu eentje in het boek van bart smit voor meisjes aanbieding geldig op 30 sept 1 en 2 oktober voor 12 euro met 4 jurken en muiltjes ed erin.

Dylano heeft van de zijne al heel veel plezier gehad moet ik zeggen en nog. Die heeft zijn geld al dik opgebracht

Denk laat het je even weten maar misschien had je het al gezien

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ohh leuk, tja ben dan wel niet michele, maar heb meteen mijn zus gemaild!

Telt niet alleen voor Michèle hoor

Liefs Michelle

Wat leuk en geen geld! Ik ga hem ook kopen dan heb ik vast een supergaaf sinterklaaskado !

Hier nog een niet-Michele die het wel een leuk idee vindt! dank je wel!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

@ Michelle dank je, ik had hem gezien, maar met net haar verjaardag en sint (waar we genoeg voor hebben) ga ik hem nu niet halen. Moet ook zeggen op het kdv is ze ook meer in de keuken te vinden dan in de verkleedhoek

Groetjes,

Michèle

@Michelle: Rico past er nog niet in?! hoe groot is Dylano?

Michèle al klaar voor sinterklaas!!!

Inge, hoezo kan Rico er nog niet in? Gaat over zijn gewone kleren hè. Broek tot zijn middel en lopen maar mouwtje rol ik een keer op.
Ik heb Dylano vorige week zelf gemeten en daar kwam 90 cm uit. Maar hij heeft ze al een half jaar (of hoe lang ) en vanaf het begin aan gehad.

Liefs Michelle

Hoop dat de dames er net zo’n plezier er van hebben als Dylano van de jongensversie

Liefs Michelle

@ michelle ik had al wat kleine dingen verzameld en van de zomer de winkelstraat van little people meegenomen omdat ie 30 eur was ipv 60 en gister hebben we nog een keukentje gekocht. Dan komen mijn moeder en stiefvader nog en mijn vriendin, misschien ook mijn vader en misschien me schoonmoeder dus ik vind het wel welletjes voor dit jaar.

Groetjes,

Michèle

oooooh hahaha blunder!
michelle wat erg! ik had het gewoon zo aangedaan hihi!
maar rico is nog maar 85 cm oid en omdat ze toen zoo groot leken dacht ik: ik geef het wel met sinterklaas en heb het al ingepakt klaar staan
er staat geloof ik ook vanaf 3 jaar, maar idd ze moeten over de gewone kleding (ja de truitjes snapte ik maar de broekjes… had ik geen idee van)

Michèle dan heb je indd groot gelijk.

Inge mutssssssssssss

Liefs Michelle

haha ja dat was al bekend toch
maar ik denk dat ik het toch nog tot sinterklaas laat liggen. anders denkt hij dat hij om de haverklap cadeau’s krijgt

Hier staat hij ook klaar voor sinterklaas!
Seth past het al wel, maar is al weer genieg verwend de laatste tijd

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

ja het kan rico dan ook al wel goed gepast hebben hoor maar ik was zo dom om zn kleding uit te doen hahahaha.
enne idd genoeg verwennerij geweest de laatste tijd. nu even weer normaal