Verkleedkist jongens

Ik krijg altijd de nieuwsbrief van bart smit en nu staat er zo’n leuke verkleedkist in voor jongens voor 10 euro, geen geld dus want zit piraten, ridder en cowboypak in met assecoires. Alleen ik heb het idee dat Dylano er nog te jong voor is. Bij het atikel staat 3 plus maar vraag ik de info op staat er voor kinderen tot 3 jaar. Wat is het nu?? Aan de andere kant heb ik zoiets van het is nooit weg. Wat zouden jullie doen?

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Waarschijnlijk is het niet voor kinderen tot 3 jaar vanwege de accessoires (zwaard of dat soort dingen).

Als je twijfelt, kun je het ook gewoon vast kopen en dan met 5 december inpakken ofzo. Is-ie net wat ouder.

Groetekes, Sje

Ja zat ik ook al aan te denken om het gewoon nog ff weg te houden, want het is geen geld.

Liefs Michelle

Leuk zo’n verkleedkist! Ja ze zijn er nog wel iets te jong voor denk ik, maar over een half jaar kan dat wel weer heel anders zijn.
Trouwens echt geen geld 10 euro. Leuk cadeau voor Sinterklaas.
Weet niet of het een hele grote kist is. Wat je moet het natuurlijk nog wel opbergen tot einde van het jaar, haha

Inderdaad een heel erg leuk kado Michelle!
Bij Bart Smit zei je?

Is hij erg groot of niet?

Ik zou het doen!
Zit er zelf ook over te denken… Alvast, voor sinterklaas oid

Liefs, Anne

ik zou het kopen voor die prijs,
maar wat zijn de maten van de pakjes?
ik ga m denk ik ook halen! supergaaf!
anders even naar een filiaal in de buurt bellen en navragen hoe of wat.
maar dan heb je gelijk een carnavals pak voor m, maar daar doen jullie niet aan toch?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Indd bij bart smit online. Geen idee of hij groot is hahahahaha.
Enne carnaval ik ben een brbantse hè Inge Maar ik doe er niet meer aan nee, maar grote zus wel, dus grote kans dat die hem komend jaar mee neemt.

Liefs Michelle

Ja gaaf dat is nooit weg toch.
En die cowboy pet kan hij nu ook al wel op toch

Zo dacht ik er indd ook over

Liefs Michelle

Gewoon doen hoor, inderdaad straks als ie groter is vind ie het wel leuk en dan is ie geen 10 euro meer. Hebben ze er ook een voor meisjes??

Groetjes,

Michèle

Heb hem net besteld

@Michèle
Er is er een voor meisjes met 4 prinsessenjurken maar die kost 29,90 was deze eerst ook.

Liefs Michelle

Oh nee laat maar, als ie ook een tientje was dan had ik hem wel besteld maar voor 30 euro laat ik hem nu wel staan. Ik wilde deze maand nog een voordeelurenkaart halen

Groetjes,

Michèle

@Michelle: ik kan hem op de site niet vinden!!
heb je een link???

Inge ik stuur de nieuwsbrief even door want ook Madelon kon hem zo op de site niet vinden dus ga je nu ff mailen.

@Michèle ik had hem voor dat geld ook niet gedaan hoor, maar ik zal de nieuwsbrief in de gaten houden voor de meisjes

Liefs Michelle

Ja graag. We doen het niet groots maar ik wil wel sinterklaas gaan vieren dit jaar. En ik wil ook niet alles in een keer kopen

Groetjes,

Michèle

Let wle op wat je koopt dan, ik begon bij Madelon ook altijd op tijd en dan was het uiteindelijk 5 december en dan had ik abnormaal veel. Vaak die aanbiedingen bij het kruidvat.

Liefs Michelle

Heb je terug gemailt,
maarre ik ben erg blij!
Rico gaat als piraat volgend jaar

@Michele: jee ja natuurlijk
DAT is de oplossing tegen dure december maanden! gewoon gedurende het jaar cadeautjes sparen
ga ik ook doen haha kom ik weer niet op he

Oe! Ik wil ook maar kan hem niet vinden!

10tje is geen geld!

Groetjes
Margot

Michelle, kan je mij ook mailen, please!!

Papa vond het helemaal een leuk idee!
Liefs, Anne

Anne ik heb hem gemaild.

Zal toch ff proberen hier de link te zeten

http://www.bartsmit.com/shop/productSearchResult.php?fh_params=fh_location=//bartsmit/nl_NL/$s=23025592

Liefs Michelle