Verkeersboete, op onze naam, niet de bestuurder

quote:
Ja dat snap ik, ik antwoorde meer op jouw vraag waar de eerste brief aan MJ gebleven was. Over oplichting en fraude hoef je me niks uit te leggen. Daar zijn wij ook de dupe van geworden en de politie heeft er nooit wat mee gedaan.

Groetjes,

Michèle

Ik snap

De verzekering van de auto dan ? Wanneer is is die beindigd ? Want ook dit word op tijd gerigistreerd en zo zou je dus eventueel via de auto verzekering ook een bewijs in handen kunnen krijgen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

quote:
ik bedoel dat die gast jullie een mail stuurt dat-ie dat bedrag over gaat maken omdat hij inderdaad de boete veroorzaakt heeft.
@Sje Het is de bedoeling dat ie inderdaad even contact opneemt zodra het over geschreven word/is
quote:
En waarom betaald hij hem dan pas
@Mini-Boy Meneer heeft op het moment geen geld (zegt ie), dus word eind van de maand pas. Als we het voor 10 maart maar hebben anders komt er nog 100,- boete bovenop
quote:
En dan nog even iets wat ik niet snap... waar is die 1ste brief?!
Goeie vraag, maandag zijn ze weer bereikbaar, dus ook daar gaan we zeker nog even achteraan.
quote:
De verzekering van de auto dan ? Wanneer is is die beindigd ?
@Asje Wanneer die toen is opgezegt weet ik zo 1.2.3 niet. iniedergeval niet de dag van de verkoop zelf. dag/dagen daarna pas.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Gewijzigd door - MJ op 06 Feb 2010 18:07:20

quote:
De verzekering van de auto dan ? Wanneer is is die beindigd ? Want ook dit word op tijd gerigistreerd en zo zou je dus eventueel via de auto verzekering ook een bewijs in handen kunnen krijgen.

Hé daar zeg je wat heeft me even aan het denken gezet
Formuleer de vraag even ietsje anders

…Per wanneer heeft HIJ de verzekering van deze auto bevestigt??..

Nou…eerder die avond bij ons aan de keuken tafel via de laptop,
dus mocht het al raar lopen, dan zouden daar vast en zeker gegevens van moeten zijn met de tijd en datum

Groetjes Marianne mama van Ruben

Nou, ook prima. Maar verder hoeft hij ook niet te weten eventueel dat jij hem pas dagen later opgezegd hebt. Zeg hem dat je het bewijs hebt via je eigen verzekering dat hij op die dag om… zo laat uitgeschreven is omdat hij verkocht was. Meer hoeft hij toch niet te weten ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik ga heel hard hopen voor jullie dat 'ie gaat betalen en woord houdt!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

pff meid dat is echt veel geld!
snap dat je zwaar pissig bent, djeez… wat een bedrag, dat is toch weer 2 weken boodschappengeld!
ikh oop dat hij dat bedrag ook echt over gaat maken maar ik zou toch even vragen om een schriftelijke bevestiging dat hij het ook echt overmaakt,
het liefste nog via brief met zn handtekening erop want mails zijn minder betrouwbaar dan een handtekening en handgeschreven brief…als het erop aankomt dan

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker