Verkeerde voeding gekocht

ooooh wat dom dom dom! Al de tweede keer dat het mij overkomt, ik heb de verkeerde voeding gehaald voor Joey. Hij heeft net zijn eerste pak nutrilon forte 2 op, en nu heb ik een pak nutrilon forte 1 gekocht, en ik zag het toen ik net het folie er uit scheurde… :-sTerug naar de winkel is dus geen optie. Zou het erg zijn als ik nog een pak nutrilon 2 er bij haal, en dan die 3 om 3 ga mengen met nr 1? Zo ben ik ook overgestapt van 1 naar 2. Ik vind het zo zonde om de hele pot dan maar weg te gooien… Als Joey 3 weken later was geboren had hij nu ook nog nr 1 gedronken…

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hoi

Ik zou persoonlijk niet gaan mengen… het is echt een andere samenstelling voor zover ik heb begrepen. Zonde van het geld maar dit gebeurt je vast niet nog een keer .
Balen meid…
groetjes!

Hij zit nog zo dicht tegen de leeftijd aan waarop hij alleen maar forte 1 kreeg, volgens mij moet het makkelijk kunnen dat je half om half mengt. Kijk als hij nou onderhand al een jaar was, was het wat anders, maar tot voor kort kreeg-ie alleen nog maar forte 1. Dus nu tijdelijk half om half zou naar mijn idee geen probleem moeten zijn. Je kunt ook moedermelk met flesvoeding mengen dus ik zie niet in waarom je geen 2 opeenvolgende flesvoedingen van hetzelfde merk zou kunnen mengen.

Ik zou gewoon even de klantenservice van nutricia bellen. Zie de website voor het telefoonnummer.

Groetekes, Sje

bedankt voor jullie snelle reacties, ik heb de nutricia klantenservice gebeld. Ze adviseerden om 4 schepjes forte 2 te mengen met 2 schepjes forte 1. Dit kan geen kwaad, ze zou het zelf ook zo doen, want weg gooien is inderdaat heel jammer zei ze gelukkig dus maar… En nu heeeeel goed opletten dat het me niet nog eens overkomt!

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ah, zie je wel dat mengen gewoon kan! Fijn dat je de opengebroken verpakking niet weg hoeft te gooien.

Groetekes, Sje

Mijn is het ook overkomen maar andersom. Dan is er dus geen mengoptie. Ik heb hem toen maar aan me schoonzus gegeven. Maar ik let er nu wel extra goed op

Groetjes,

Michèle

Da’s dan weer het voordeel van borstvoeding. Hihi!

Groetekes, Sje

Hm zo leer ik weer wat, namelijk dat ik soms iets te pietluttig ben…
Fijn dat je t nog kan gebruiken!