Verjaardagstraktatie

tibo mag maandag of dinsdag zijn traktatie meenemen, maar ik heb bij god geen flauw idee wat te kopen, het mag geen snoep zijn en ze moeten het effectief naar huis kunnen meenemen. Hij heeft al een bellenblazer, een drukpoppetje, een strandbal gekregen … Alle suggesties zijn welkom !

Ilse,

Fiere mama van deze hartedief ! ( 25/08/2003)
Vrouwke van Marc

Hoi Ilse,

Ik heb eens houten tolletjes gekocht voor een traktatie. Die waren destijds 4 voor 2,50 Euro bij de Hema. Maar daar moet volgens mij ook veel goedkoper aan te komen zijn. Aan elk tolletje had ik een nog zelf in te vriezen waterijsje geknoopt met een lintje. Kaartje eraan en klaar!

Ander idee: op het moment verkopen ze bij het kruidvat een soort zak met iets van 10 rubberen badbeestjes erin. Kost maar paar euro geloof ik.

Vorig jaar had ik die ook bij de verjaardag van mijn oudste dochtertje. Ik heb zo’n badbeestje samen met een badbruistablet in de vorm van een visje (ook bij het Kruidvat destijds, mogelijk nog steeds te koop, anders gewoon ander badbruistabletje) in een stukje cellofaan verpakt, strikje erom, kaartje eraan en je hebt een leuke traktatie.

Ik heb wel voor de zekerheid een stickertje achter op het kaartje geplakt dat de inhoud niet eetbaar was. Vooral zo’n badbruistablet ziet eruit als snoep.

Groetekes, Sje

quote:
Hoi Ilse,

Ik heb eens houten tolletjes gekocht voor een traktatie. Die waren destijds 4 voor 2,50 Euro bij de Hema. Maar daar moet volgens mij ook veel goedkoper aan te komen zijn. Aan elk tolletje had ik een nog zelf in te vriezen waterijsje geknoopt met een lintje. Kaartje eraan en klaar!

Ander idee: op het moment verkopen ze bij het kruidvat een soort zak met iets van 10 rubberen badbeestjes erin. Kost maar paar euro geloof ik.

Vorig jaar had ik die ook bij de verjaardag van mijn oudste dochtertje. Ik heb zo’n badbeestje samen met een badbruistablet in de vorm van een visje (ook bij het Kruidvat destijds, mogelijk nog steeds te koop, anders gewoon ander badbruistabletje) in een stukje cellofaan verpakt, strikje erom, kaartje eraan en je hebt een leuke traktatie.

Ik heb wel voor de zekerheid een stickertje achter op het kaartje geplakt dat de inhoud niet eetbaar was. Vooral zo’n badbruistablet ziet eruit als snoep.

Groetekes, Sje

bedankt,
hoe kan ik nu het kruidvat vergeten, dit is een gouden tip !

Ilse,

Fiere mama van deze hartedief ! ( 25/08/2003)
Vrouwke van Marc

Laat nog even weten wat je uiteindelijk gemaakt hebt he?! Ben erg benieuwd!

Groetekes, Sje

Hoi

Manon trakteert dinsdag aanstaande op zandbakvormpjes met rozijntjes en zakje kleine biscuitjes erin. Folie eromheen, leuk dichtmaken en klaar.

Tessie

Je kunt ook heel goedkoop op lobbes.nl kadootjes uitzoeken. Heb ik namelijk bij Daan gedaan. Enne niks van snoep. koek of wat dan ook erbij gedaan. De kids vonden het heel leuk.

Zie topic traktaties Daans verjaardag. Rondom 31 mei jl.

Groetjes,

Diana moeder van Daan