Verjaardagskalender


#1

Naar aanleiding van Inge haar topic over het missen van de verjaarskalender, is het misschien een idee (en ik kijk even naar kimmetje en Asje) om op ikke ben zelf een kalender te zetten???

Groetjes,

Michèle


#2

Kim dr man zou volgens mij kijken of ie het kon fixen Michele, maar ik weet niet in hoeverre dit al is gebeurd?
enne haha weinig reacties, zie ik, je had 13 juli al gepost!

Kimmetje??

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker


#3

Ach ja we wachten af enne ik weet het

Groetjes,

Michèle


#4

haha dan zullen we dit topic maar is vol gaan gooien met onzin, lijkt het toch alsof het interesant genoeg is om op te reageren… hetzelfde als bij een restaurant, dan zetten ze de eerste gasten aan een tafeltje bij het raam zodat het publiek buiten denkt: HEE daar is het druk! zal wel een goed restaurant zijn

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker


#5

Ik wil ook best even reageren hoor Ik vind het een heel goed idee Michèle!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker


#6

Ik ook

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker


#7

Ha ha ha doen ze dat Inge? Dat wist ik helemaal niet ha ha ha weer wat geleerd.

Groetjes,

Michèle


#8

ik ben nog druk bezig met andere dingen …en was ook even een weekie ertussen uit met mijn 4 kindertjes dus ikkeben was even geen prioriteit, zal vanavond manlief aankijken of ie wat heeft

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#9

Haast je niet hoor Kim, we zien hem wel (of niet) verschijnen. Je hebt het ook druk genoeg thuis denk ik.

Groetjes,

Michèle


#10

Haha anders openen we alvast een topic waar je alleen de datum en naam mag posten als dan een keer in de zoveel tijd iemand zo lieff is om ze op volgorde te zetten, hebben we er alvast eentje


#11
quote:
Ha ha ha doen ze dat Inge? Dat wist ik helemaal niet ha ha ha weer wat geleerd.

Groetjes,

Michèle


haha ja dat doen ze michele, ik heb zelf ook in verschillende restaurants gewerkt en overal deden ze het.
mijn broer is nu geslaagd voor basis kok en werkte in een duur restaurant, ook daar gebeurde het. Nu is hij overgegaan in culinair koken en idem dito… in dat restaurant ook… is gewoon een foefje

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker


#12

Hmm ik ga hem onthouden Inge dan ga k de volgende keer eerst binnen kijken voor ik denk oh das leuk.

Groetjes,

Michèle


#13

Dat is goed Michele… maar goed anderzijds…
stel je loopt langs dat restaurant en denkt: hee het is er wat drukker, gaan we hier eten? ja…oke… loop je naar binnen ziet het er super gezellig uit en allemaal netjes en ohzomooi…
en dan TOCH lig je de dag erna met een salmonella bacterie in bed… dus weten of het eten er goed is hangt niet af van mensen voor het raam en een gezellige sfeer

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker


#14

Nee oke dat snap ik ook wel Inge, ben nog niet helemaal blont

Groetjes,

Michèle


#15

aangezien het een topic van alles wat is geworden
wil ik bij deze even vragen hoelang het duurd tot je gedichtje of tip word goed gekeurd want had in april een gedichtje geplaats maar die wacht nog steeds op goedkeuring!?

before you judge me, try hard to love me


#16

@Michele: beetje late reactie van ook deze nog net niet blonde dame
maarre… ik snap natuurlijk dat jij me begreep

@mamavan3jongens: misschien even kimmetje mailen?


#17

ach het heeft geen haast en ze is al zo druk … ik wacht nog wel even af

before you judge me, try hard to love me


#18