Verjaardags stress!

Ben er helemaal zenuwachtig van! Nog een paar nachtjes en Luca is 1 jaar!!!
Hou niet echt van verjaardagen, maar dit vieren we natuurlijk wel! En aangezien ik op 4 juli jarig ben, doen we die van mij erbij. Lekker makkenlijk, en de aandacht gaat naar Luca, ben ik wel blij mee!
Hebben jullie dat ook, dat je er helemaal zenuwachtig van wordt… al dat geregel, boodschappen, hopen op aardig weer zodat we in de tuin kunnen zitten. Ik ga ook nog een eigen nijntje taart vrijdag bakken… ben erg benieuwd!!!
En wat Luca ervan zal vinden, wat hij allemaal zal krijgen, en zijn eerste stukje taart!! Heb het helemaal in mijn hoofd… stom eigenlijk, je wil dat zijn eerste verjaardag helemal goed verloopt, terwijl hij er toch niets van mee krijgt. Maar goed, je doet het toch

Had ook een uitnodigingskaartje gemaakt. Wilde luca tussen de balonnen zetten met een feestmuts op. Hij heeft nog nooit zo hard gehuild
Echt heel zielig!! Maar wat fotoshop al niet kan doen, het is een leuk kaartje geworden… lukt alleen niet om hem hier op te zetten, hij is te groot!

Heel verhaal Maar hebben jullie nog tips voor deze grote dag?? En waren jullie er ook zo druk mee?

Heb er zin in!!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Mijn enigste tip is…

GENIET ER VAN hahaha ren jezelf niet voorbij en probeer jezelf ook een beetje in de watten te laten leggen zodat je alles mee maakt, maak je lekker nergens druk om. O ja en genoeg goede battarijen voor alle foto`s whahahaha.

Sluit me helemaal aan bij Asje! Geniet ervan en ik weet zeker dat kleine vent het allemaal schitterend zal vinden.

Heel veel plezier morgen voor jullie kleine vent en natuurlijk voor jullie!

Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>

quote:
Hebben jullie dat ook, dat je er helemaal zenuwachtig van wordt.... al dat geregel, boodschappen, hopen op aardig weer zodat we in de tuin kunnen zitten. Ik ga ook nog een eigen nijntje taart vrijdag bakken.... ben erg benieuwd!!!

En waren jullie er ook zo druk mee?

Heb er zin in!!

Hahaha, heel herkenbaar hoor!
Stephan wordt overmorgen 5 jaar, maar het is nog net zo "spannend’ als zijn eerste verjaardag
En hoe je het ook wend of keert, je bént er gewoon druk mee.
Zeker als ze dus ietsje ouder zijn (traktaties maken voor school, kinderfeestje )
Ik merk nu het dichterbij komt dat ik steeds denk: heb ik nou alles? Ben ik nou niks vergeten? Hahahaha
Nou, het zal allemaal wel, de winkels zijn gewoon open vrijdag dus mocht ik wat vergeten zijn dan kan ik het altijd nog halen
Ik ga lekker genieten tijdens de drukte (hij viert vrijdag namelijk ook meteen zijn kinderfeestje )

Succes met alles enne…geniet van de allereerste verjaardag van je mannetje!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Ook ik herken dit!

Manon wordt maandag 1 en ik heb hier ook al een briefje liggen wat we allemaal nog moeten doen, niet vergeten enz.
Boodschappenlijst erbij, zal alles goed gaan, Manon lekker vrolijk enz.

Maar Astrid, ik zal je tip ook goed onthouden!

Tessie

Als je zelf geniet ipv ronddollen de hele dag, genieten je kindjes ook. Hun verdienen lekker alle aandacht de hele dag want het is immers FEEEEESTTT !!!

ik herken het ook. GENIET ERVAN.

Met de verjaardag van Daan jl. heb ik hard moeten werken om iedereen te voorzien van koffie en vlaai. Was een beetje veel van het goede. Mijn man was nl. nog niet thuis toen de eerste visite kwam.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

quote:
Hun verdienen lekker alle aandacht de hele dag want het is immers FEEEEESTTT !!!!

Nou, aan aandacht geen gebrek hoor, reken maar!!

nee dat denk ik ook niet!! We zijn nu de constructie van een schommel aan het ophangen, want die krijgt hij van ons. Ik wilde perse dat hij zaterdag opgehangen kon worden als hij hem uitpakt… dus dennis zaagt en boort nu tussen alle voetbalwedstrijden en het werken door!! Tja, als ik iets in mijn hoofd heb!!! hahahaha, heer irritant soms!

Nog maar twee nachtjes… ) )

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hihi, hier nog maar 1 nachtje
Net buiten 3 vlaggetjes lijnen opgehangen.
1 hele leuke met allemaal 5-en erop
Nu nog een lading balonnen oppompen etc. etc

En Kim Hoe is het gegaan ?
Is het een leuke verjaardag geweest ?
Heb je nog tips voor mij zo achteraf ?
Want onze kleine spruit wordt ook bijna 1 jaar.

Groetjes van Miranda.