Ben er helemaal zenuwachtig van! Nog een paar nachtjes en Luca is 1 jaar!!!
Hou niet echt van verjaardagen, maar dit vieren we natuurlijk wel! En aangezien ik op 4 juli jarig ben, doen we die van mij erbij. Lekker makkenlijk, en de aandacht gaat naar Luca, ben ik wel blij mee!
Hebben jullie dat ook, dat je er helemaal zenuwachtig van wordt… al dat geregel, boodschappen, hopen op aardig weer zodat we in de tuin kunnen zitten. Ik ga ook nog een eigen nijntje taart vrijdag bakken… ben erg benieuwd!!!
En wat Luca ervan zal vinden, wat hij allemaal zal krijgen, en zijn eerste stukje taart!! Heb het helemaal in mijn hoofd… stom eigenlijk, je wil dat zijn eerste verjaardag helemal goed verloopt, terwijl hij er toch niets van mee krijgt. Maar goed, je doet het toch
Had ook een uitnodigingskaartje gemaakt. Wilde luca tussen de balonnen zetten met een feestmuts op. Hij heeft nog nooit zo hard gehuild
Echt heel zielig!! Maar wat fotoshop al niet kan doen, het is een leuk kaartje geworden… lukt alleen niet om hem hier op te zetten, hij is te groot!
Heel verhaal Maar hebben jullie nog tips voor deze grote dag?? En waren jullie er ook zo druk mee?
Heb er zin in!!