Verjaardagen oudere kinderen

Ik zit met een dilemma. Ik word uitgenodigd door een vriendin om op 2 kinder verjaardagen te komen waarvan de kinderen 6 en 8 worden. Fabienne is 2,5 jaar, neem ik haar mee naar een verjaardag waar oudere kinderen aanwezig zijn?

Komt bij dat ik 2 vriendinnen heb die beide 4 kinderen hebben, loop ik al die kinderverjaardagen af dan wordt het best duur allemaal. Dan alle andere verjaardagen erbij genomen, eigenlijk te gek !!!

Moet ik dan toch maar gaan selecteren op leeftijd ???

Zo vieren wij ook alle verjaardagen niet meer. Het is ook gewoon niet meer haalbaar! Mijn dochter heeft 1 vriendje waar ze vaak mee speelt, dus die vieren we, en de dochter van mijn vriendin, die verjaardag vieren we ook! Je blijft anders ook bezig inderdaad!

Wij hebben de verjaardagen van mijn ooms en tantes afgeschaft en daarbij ook hun kinderen.

Hier kwam het nadat ik het huis uit ben gegaan, mijn tante smste toen, dat hun niet meer aan onze verjaardagen wouden doen omdat het teveel zou worden en wij het huis uit waren.
Dus nu komen wij automatisch ook niet meer bij mn neefjes en nichtjes en dus ook niet bij hun zelf meer.

Wij gaan alleen nog naar de verjaardagen van onze opa en oma`s, ouders en onze buren.

Chris is Indisch en heeft dus een hele grote familie… TE GEK om naar allemaal te gaan… en dus ook te duur… doen we ook niet meer aan…

Liefs, Melanie

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 11 Mar 2011 14:53:41