Verjaardag

hallo, even een vraagje,

normaal gaat ons kindje(7,5 maanden) om 7 uur savonds in badje en krijgt ze de laatste fles, maar hoe doen jullie dat als je een keer een verjaardag hebt? Wil ze graag meenemen vanavond vanwege een familie verjaardag.
Geven jullie dan een extra fles als je thuis komt of doen jullie ze gelijk naar bed zonder nog een fles voor het slapen?

bedankt, gr lennie

Hoi,

Wij namen een bedje mee of de bak van de wagen zoalng ze daar nog in kon. Verder ging ik er pas heen als we haar in bad en flesje hadden gegeven. oF ik besprak het van te voren en ging voor het flesje er naar toe (dan maar een keer geen badje). Zodra we er waren of als we er al waren dan stopten we haar daar gelijk in bed. Zo veel mogelijk haar ritme aanhouden. Als we weggingen dan werd ze altijd wel even wakker maar in de auto zo weer in slaap. Maar als je kindje er behoefte aan heeft kan je natuurlijk een klein beetje aan maken voor het idee en dat haar geven en dan in bed doen. Zoals ik al zij die van ons had het niet nodig.

Groetjes

lon106

Ik gaf nooit een extra fles. Nou moet ik zeggen dat het op 1 hand te tellen is dat we ze als ze ouder waren dan een half jaar nog laat mee naar huis namen van een verjaardag.

Als je bij thuiskomst nog een fles gaat geven terwijl ze eigenlijk van de late voeding af is, loop je het risico dat ze dat eigenlijk wel lekker vindt en dat ze daar weer aan gaat wennen. Ben je weer zo ongeveer terug bij af.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 05 Jul 2008 20:31:19

Wij gaan zelf pas weg als ons zoontje na de fles van 19.00 uur in bed ligt en dan regelen we oppas voor 's avonds.
En als we echt eerder weg moeten dat we ergens om 6 uur moeten zijn dan regelen we onze ouders omdat we het niet zomaar aan iedereen toevertrouwen om ons zoontje in bad te doen.

Liefs Maaike