Verjaardag 3 jarige dochter


#1

Onze dochter wordt over een maandje 3 jaar. Ik ben vast aan het denken over de cadeautjes. Nu houdt ze absoluut niet van poppen, maar meer van knutselen (tekenen/kleuren), puzzelen, spelletjes en vooral buiten spelen

Ik heb wel een aantal ideetjes, maar ze heeft al zoveel.

Van ons krijgt ze een loopfiets, en een puzzel en spel heb ik ook al bedacht. maar verder?

Weten jullie nog iets?

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers


#2

Hinkeltwister! Spel, leuk voor binnen, leuk voor buiten, goed voor de motoriek! Alles in 1!

Groetekes, Sje


#3

Of Bambino Loco. (Zie google!) Ook erg leuk! En vooral spelenderwijs leerzaam!

Groetekes, Sje


#4

Bambino loco is idd erg leuk en leerzaam!
Verkleedsetje, play doh heeft ook leuke dingen, aqua magic tekenmat, electro, buitenspeelgoed zandbak, ringwerpen. looplampje (die van barbapapa of beaba zijn gaaf!)
Zilveren armbandje. Houten speelgoed/kralen, houten vogelhuisje om zelf te beschilderen, serviesje etc. Meestal zijn ze op die leeftijd nog blij met alles!

Ik was zelf ook altijd aan het knutselen en helemaal gek van modewijzer (een of andere draaischijf met sjablonen van modellen/prinsessen die je dan met een wasco op papier drukte, waarna je ze dan mooi kon inkleuren. Je kan het even googlen, maar geen idee of zoiets tegenowoordig in een wat moderner jasje verkrijgbaar is)

Ik moet dit topic maar even bewaren voor als Lisa 3 wordt, heb ik mn lijstje vast klaar…haha!

Succes en alvast veel plezier op de verjaardag van jullie dochtertje!
Groetjes Carolien.


#5

Daan is pas 3 geworden en hij heeft onder andere het spel knappe koppen gekregen en bambino loco. Erg leuk en leerzaam.

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers