Hallo mama’s! Het is alweer heel lang geleden dat ik dit forum heb bezocht maar zit even met een dilemma en ik hoop dat er meer mama’s zijn die dit hebben gehad en goed hebben opgelost. Onze lieve meid wordt bijna 2 jaar en ik wil heel graag een leuk feestje voor haar maar ik vraag me af of het niet te veel voor haar gaat worden. Ik heb namelijk zelf een hele grote familie met 6 kinderen in de leeftijd van 0 tot 10 en nog een aantal daarboven en van onze vriendenkant zijn er 10 in de leeftijd van 0 tot 5! Lotte is op een zondag jarig en als ik al die 16 kinderen uitnodig inclusief ouders en de rest van de familie/vrienden zonder kinderen voor bijvoorbeeld in de ochtend en in de middag ben ik bang dat het nog veel te veel voor haar is. Heeft er iemand tips voor me hoe ik dit het beste kan gaan doen? Hebben jullie ervaring??
Verjaardag 2 jaar
pranger7
Vrienden van ons hebben laatst een zaaltje gehuurd. Zelf drinken/ gebak ed meenemen, speelgoed ed. Geen rommel in huis en je kunt iedereen tegelijk uitnodigen.
Met Dion zijn verjaardag hebben we geluk met het weer gehad waardoor de kinderen buiten konden spelen en dit ook de hele tijd hebben gedaan. Er waren 10 kinderen in de leeftijd van 1 t/m 5 jaar. Een week later hebben we nog een clubje gehad met 6 kinderen zag het niet zitten om dit samen te doen omdat ons huis niet zo groot is dat we iedereen kunnen bergen.
Als we iedereen hadden uitgenodigd hadden we ook een zaaltje huren waarschijnlijk doen we dat wel met Marijn zijn verjaardag.