Hoi hoi,
er komt bij ons in het dorp een huurhuis vrij in een straat waar 4 jaar geleden alle huizen nieuw zijn gebouwd. We hebben zelf ook een huurhuis, maar dit huis is veel groter. We hebben nu veel grote meubels in een kleine ruimte gepropt en ik vind het er elke keer maar rommelig uit zien. Misschien dat ik daarom ook wel een beetje chaos in mijn hoofd heb… Maar goed, dit andere huis is groter, er ligt een mooie vloer in die de mensen die er nu wonen gelukkig laten liggen, dus er hoeft alleen wat geverfd te worden en er moeten kleine dingetjes aangepast worden. Leuke verzorgde voortuin en achtertuin, dakkapel op zolder en groot Velux raam aan de voorkant op zolder. Alleen de keuken bevalt me absoluut niet… ik heb de woningstichting al een mail gestuurd of er dan een andere keuken in kan…
Nou hebben we pas dus in dit huis waar we nu wonen een nieuwe keuken laten plaatsen en zelf nieuw laminaat gelegd, tijdens mijn zwangerschap is de hele zolder verbouwd in een schitterde kamer voor Nikki, Lisa’s kamer is helemaal opgeknapt… nou twijfel ik… zal ik dit allemaal opgeven voor een andere woning? Het heeft natuurlijk wel wat geld gekost om alles op te knappen… Mijn man twijfelt ook, maar meer omdat hij daar niet door andermans rommel heen kan kijken en de potentie ziet… hij zegt dan gaan we wel verhuizen, want ik wil jou gelukkig zien… hmmmm twijfel twijfel twijfelllllll!!! ARGH!!!
Grtz Von