Hoi allemaal,
moet hier even mijn verhaal kwijt. Mijn beste vriendinnetje was zwanger van haar 1ste kindje (heel leuk uitgerekend op dezelde datum als dat ik een jaar geleden van emma was uitgerekent). Maar de laatste weken veel last van hoge bloeddruk etc. Dus gisteren (37 weken) opgenomen om bevalling op te wekken. Ik was daar, en het lukte goed, eigenlijk heel snel. Haar vriend gebeld, maar konden niet op hem wachten met naar de verloskamer gaan.
gelukkig was hij er snel, ze had echt veel snelle weeen achterelkaar en 3 cm ontsluiting. Dus ging ik weg.
's avonds 11 uur het goede nieuws; Stijn is geboren! beetje koud dus moet even in de couveuze…
Vanochtend belde ze me om te vertellen dat Stijn moeite had gehad met ademen en dus aan de beademing moest.
Nu belde ze dat ze de hele ochtend bezig zij geweest om Stijn stabiel te krijgen hij moet nl overgebracht worden naar het VU!! daar zal hij op de IC komen.
Hij heeft waarschijnlijk een infectie (longontsteking) maar omdat hij slecht heeft geademt is zijn bloedsomloop omgekeerd (wist niet dat dat kon) waardoor zijn organen etc. te weinig zuurstof krijgen!
Echt balen, loop de heletijd aan hun te denken! maar kan ook niet elke bllen, dus dacht zet hier even mijn verhaal!
bedankt! Gidget