Vergeet foto's te maken!

Oh zo zonde … de eerste 3 maanden van Jurian zijn geboorte maakte ik continu foto’s. En … uiteindelijk was er bijna geen verschil te zien op de foto’s

Nu is hij ruim 21 maanden en … ik vergeet gewoon foto’s te maken. Wilde een fotoboekje maken … maar moet zoeken naar foto’s. Schaam me er wel beetje voor … het is nl voor je kindje toch super leuk als die later de foto’s van hemzelf terug kan zien!!

Dit ook zelfde met de zwangerschap… nog geen 1 foto van mijn buik :open_mouth:

Lilypie In verwachting Ticker

Oh foei mini boy Nee zonder dollen wat jammer meid. Maar ik kan me voorstellen dat je hoofd er nu ook niet altijd naar staat. Ik moet zeggen ik heb nu ook minder foto’s dan het eerste jaar hoor, al houd ik het wel een beetje bij zoals de eerste staartjes en zo. Maar zoveel als het eerste jaar heb ik er echt niet.

Groetjes,

Michèle

O, Mini-boy!
Ik herken het wel een beetje… ik maak met vlagen een paar dagen heel veel foto’s en dan weer 3weken niet. En ik wil zo graag leuke foto’s van bijv. de kinderboerderij hebben, maar vergeet stndaard het toestel.

Zo ook van mijn zwangerschap:
Had een hele mooie reportage door een vriendin laten maken, en heb ik de fot’s van het toestel verwijderd, zonder ze eerst op te slaan… Ik baal er echt nog steeds heel hard van!!!

Dus, pak het fototoestel en klikken maar
Ook van je buik, want het is zonde anders.
Fotografeerze!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wat jammer dat je vergeet foto’s te maken. Gelukkig denk je er nu aan en ga je vast weer hele mooie foto’s van Jurian maken. En dit weekend manlief meteen vragen mooie buikfoto’s te maken. Toen ik zwanger was van Tim had ik van iedere week een buikfoto.

Ik maak wel veel minder foto’s als het eerste jaar, maar nog steeds heb ik van ieder half jaar een boek van Tim. Die krijg ik met gemak vol, maar goed hoe ouder ze worden hoe minder foto’s je maakt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

hier ook zo hoor

en ik kan je zeggen bij de tweede wordt het nog minder!
Lieke’s ikkeboek heb ik keurig altijd bijgewerkt en van Mirte moet ik nog doen.
Erg he?
Ik kan me herinneren dat er vroeger ook meer foto’s van mij waren als van mijn jongere zusje!

Groetjes Gytha

pfff hetzelfde verhaal hier eigelijk
ik maak wel fotos maar veel minder dan vroegah hihi mijn camera zit al weken vol maar vergeet ze steeds om op de pc te zetten en op cd te plaatsen
ik neem wel mijn camera overal mee naar toe maar vergeet hem dikwijls te gebruiken
wel bij alle optreden op school dan sta ik vooraan met de videaucamera in mijn handen haha

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Oooh hier ook maar 3 buik foto’s echt toen ik helemaal op het laatste liep, van de zwangerschap heb ik zo weinig, daar baal ik zo van, nu ook met vlagen hoor, maar heb gelukkig standaard mijn camera in mijn tas, dus das wel fijn, het is niet zo’n duur ding dus… maar ben er heel blij mee!

Gewoon nu weer gaan beginnen joh! En wat ik ook heb gemerkt vaak heeft je familie of hebben je vrienden wel fotos van hem die je nooit hebt gezien, das bij ons iig zo, soms mailt een vriendin mij foto’s zo van. … weet je nog toen! hahahah en dan heb je ook weer nieuwe, doe maar eens een rondvraag!

Het is logisch hoor dat dat minder wordt. Is hier ook en in jou situatie helemaal lijkt me. Gewoon weer beginnen en qua uiterlijk veranderen ze op het moment niet zo veel vind ik. Zijn vaak momentopname’s nu bv pasen ed. En als die gekke dondersteen van ons weer eens ergens inzit. Papa is hier momenteel fanatieker dan mama.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Herkenbaar hoor. Gelukkig maken opa en oma (waar Erik wekelijks komt) veel foto’s, dus dat scheelt. Onze camera is ook nog een kapot en we moeten nog steeeds een nieuwe kopen (lekker laks) en daardoor maken we natuurlijk nu helemaal geen foto’s. Nou ja, je bent je ervan bewust en dat is al een goed begin…nu nog foto’s maken en je bent er!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

zo het kaartje is weer volgeklikt

Lilypie In verwachting Ticker

Goed zo!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier ook heel herkenbaar… wel veel fotos van de buik, en van Noah in t begin.. en zo af en toe een fotootje van hem nu. Meestal 1 of 2 fotos… We vergeten het ook gewoon… maar ook hij heeft een opa en oma waar die wekelijks komt, en ook wel foto`s maken

Liefs, Melanie, (mama van Noah)