Verdrietig

Moet dit even kwijt hoor
Ik had al een tijdje last van rug en dan precies een stuk in m’n wervelkolom. Ben net bij da ha geweest en moet nu een rontgenfoto laten maken omdat ze het niet vertrouwd. Ben ik best wel van geschrokken eigenlijk.
Ze zei er nog wel achteraan dat het gewoon voor de zekerheid is maar toch… Snik snik.
Ik heb me ziekgemeld op werk enJesse is nu op het KDV dus kan ik even lekker uitrusten…

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Oeps bedenk me net dat dit topic in Mamma’s hoekje had moeten staan… Sorry!!

Liefs

Wat ontzettend vervelend voor je Kikie. Ik kan me goed voorstellen dat je heel erg geschrokken bent. Maar aan de andere kant zou ik toch proberen om positief te blijven. Ze doen het uit voorzorg, dus het hoeft niet te betekenen dat het iets is. Het is goed dat ze het controleren en ik hoop echt dat het niets ernstigs is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ja probeer ik ook lukt ook wel aardig gelukkig! Had alleen echt niet verwacht dat er gelijk een foto gemaakt moest worden. Het ergste vind ik dat het gewoon zeer dat met Jesse optillen enzo…Maar het komt allemaal goed! en vanmiddag even lekker een slaapje doen…

Liefs

Oh bah wat vervelend zeg, ik weet wat het is, ik loop al heel lang met mijn rug te sukkelen.
Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent dat er gelijk foto’s van gemaakt worden. Maar het is misschien juist wel heel fijn, want dan weet je straks misschien waar het door komt en kan er beter behandeld worden.
Mij hebben ze nog nooit verder onderzocht, en daar baal ik best van. Aan de hand van een aantal vragen sluiten ze bij mij steeds een hernia uit, en dan kan ik het weer met een paar fysio behandelingen doen…
Ik hoop voor je dat het gauw over gaat, want als je je kindje niet fatsoenlijk op kan tillen word alles wel heel moeilijk…

Groetje Anouk

[img]http://b1.lilypie.com/pPLip2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Hier had ze het over mensendieck ofzo… Die helpen beter dan de fysio schijnt… heef iemand daar ervaring mee?

Liefs

Ik hbe vroeger menschendiek gehad omdat ik totaal verkeer liep. Het zorgt ervoor je houding te verbeteren en je krijgt oefeningen om de spieren die dat moeten doen sterker te maken. Ik heb er heel veel baad bij gehad toen.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Net wat Michèle al zegt die therapi zorgt ervoor dat je op je houding enzo leert letten en je rugspieren sterker worden. Ik moet eerlijk zeggen dat het op die momenten dat je de therapie volgt wel helpt, maar ddarna ging het bij weer mis, niet omdat ik er niet meer op lette maar omdat er vrolijk wordt gezegd leer er maar mee leven, en dan nog lijst die je meekrijgt. niet meer als 5 kilo tillen??? moet ik dylano dan acher me aan meesleuren ofzo.
tuurlijk is het balen dat je gelijk foto’s moet laten maken maar precies wat een voorganger al zegt dan weet je wat er aan de hand is en ben je er misschien snel genoeg bij om erger leed te voorkomen.

Ik hoop van harte dat je er van afkomt want weet wat het is en ik kom er helaas nooit meer vanaf.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

oh meis wat vervelend… je kan je door zoiets zo ellendig voelen en helemaal niet optimaal genieten van je kleine…

Weet nog (niet te vergelijken met jouw nu) dat toen ik net bevallen was ik de eerste 3 weken bijna niks kon doen ivm totaal uitgescheurd. En ik was me dan toch verdrietig dat ik niet lekker kon knuffelen/genieten van ons mini mensje!! Dus snap heel ietsie pietsie wat jij voelt tegenover je ukkie…

Hopelijk helpt fysio etc en blijft het verder een onschuldig maar … heel vervelend iets!

Hoi hoi

hier ook ervaring met Mensendieck.
Verschil met fysio is dat ze bij Mensendieck kijken naar het hele lichaam en algehele houding en bij Fysio alleen naar het probleemgebied.
En als je bedenkt dat bijv. verkeerde stand van de voeten kan zorgen voor pijn in de nek (noem maar wat), dan heb je meer aan Mensendieck die je houding leert verbeteren, dan de fysio die frummelt in je nek.
Dus ja, hier groot voorstander van Mensendiek

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker