Verdrietig en bang

Een week geleden hebben we te horen gekregen dat mijn moeder baarmoederkanker heeft. Volgende week wordt ze geopereerd en dan wordt haar baarmoeder en eierstokken weg gehaald en kijkt de dokter of ze uitzaaiingen heeft. Ondanks dat we positief blijven ben ik heel verdrietig en heel erg bang voor de tijd die komen gaat en om vroeg mijn moeder te verliezen. We zijn twee handen op 1 buik en ondanks dat ik in de 30 ben wil ik mijn lieve moedertje niet kwijt.
Onze familie leeft nu in onzekere weken maar mijn moeder gaat voor 200% de strijdt aan met deze rot ziekte.

Liefs Maartje

" Een kind wordt pas echt groot, als het stopt met vragen waar ze vandaan komt, en weigert te vertellen waar het naartoe gaat…"

Wat verschrikkelijk nieuws maartje.
Ik moet er niet aan denken mijn moeder en ik zijn ook erg close, en als haar iets zou over komen?! ik zou me geen raad weten.

Ik hoop dat alles goed gaat komen, en duim voor je moeder.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

wat verschrikkelijk voor jullie zeg,

ik wens jullie heel veel kracht de komende tijd.
en probeer, ook al is het moeilijk, positief te blijven.

groetjes christa mama van diantha

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Jeetje meis, ik heb er even geen woorden voor behalve dat ik jullie heel veel sterkte toe wens.

STERKTE.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

HEEL HEEL VEEL STERKTE DE KOMENDE TIJD WE ZULLEN AAN JE DENKEN!! EEN LIEVE GROET VAN JANNEKE EN HANNAH!!!

sterkte in de komende tijden!

groetjes Kim, mama van

en

Brrr…
Heel veel sterkte!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

heel veel sterkte de komende tijd

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, dat doet me goed.

Liefs Maartje

" Een kind wordt pas echt groot, als het stopt met vragen waar ze vandaan komt, en weigert te vertellen waar het naartoe gaat…"

Lieve maartje
Heel veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Wat ben ik momenteel blij en opgelucht.
Vanmiddag moest mijn moeder naar de oncoloog en alles ligt heel gunstig. De kanker zit nog in fase 1 en nog niet in de baarmoederhals of elders. Het is een heel langzaam groeiende kankercel en de oncoloog denkt dat moeders voor 90% zeker dat ze volledig zal herstellen.
De operatie gaat gewoon door en heel misschien krijgt ze na de operatie een kleine bestraling maar dat is nog niet zeker.

Groetjes van een stralende Maartje

Wat een fijn nieuws voor jullie!!
Om je stemming nog meer op te krikken: Mijn opa krijgt morgen zijn laatste chemokuur. Die krijgt hij voor zijn darmkanker. Van de soort kanker die hij had, gaat 90% dood. Maaaar hij is nu in principe genezen verklaart!! Dus, wat ik hier mee wil zeggen:
Als die oude opa van mij (die opgegeven was) het red, red je moeder het zeker!!!
Heel veel sterkte gewenst voor je hele familie!!!

Groetjes Charon

Charon wat fantastisch zeg voor je opa en natuurlijk voor de rest van je familie!! Toppie

wat een positief nieuws voor je maartje, en ook voor sharon.
het is en blijft natuurlijk een vreselijke ziekte, maar ze kunnen tegenwoordig heel veel gelukkig.
ik ben heel blij voor jullie.

groetjes christa mama van diantha

[URL=http://imageshack.us][/URL]

liev maartje en charon!!
Wij zijn megablij met dat goeie nieuws!!!
toppie!!
lieve groet Janneke en Hannah

hai Maartje!!

Bedankt voor je berichtje terug! Mijn opa krijgt op dit moment zijn laatste chemo…Gelukkig!!

Laat je weten hoe het verder gaat met je moeder!? Veel succes!!!

Groetjes Charon