Verdriet

Gister was ik jarig (bedankt voor topic) … Maar de dag eindigde met een telefoontje van mijn vriendin. Haar nichtje 9 maanden (kind van haar broer) is plotseling overleden. Ze was bekend met verborgen reflux, is hier al eens toen ze paar weken oud was, blauw mee in bed gevonden. Toen na reanimatie er weer bovenop gekomen. Na onder controle hebben te zijn geweest was het nu allemaal goed en ging het ook erg goed. Gisteravond vond haar broer ze wit in haar bedje. Gelijk alarmbellen die gingen rinkelen. Gereanimeerd en alle hulptroepen ingeseind. Maar helaas na 3 kwartier reanimatie was er nog geen verandering…

Een kindje 9 maanden gestikt, terwijl je er zo dichtbij ben als ouders en toch zo machteloos… Zelfs ik die dat kindje niet persoonlijk ken ben er helemaal ondersteboven van… ik kon vannacht niet slapen, moest huilen om het verdriet het gemis voor die ouders. Wat een pijn wat hartverscheurend…

Mijn vriendin heeft zelf ook kindje van net 1 jaar … ze is er ook helemaal verdrietig van…

(moest het even kwijt)

Lilypie In verwachting Ticker

Oh wat erg zeg… Ik heb er kippenvel van en lees dit bericht met tranen in mijn ogen…
Wat een verdriet! De grootste angst van elke ouder…
Ik weet niet goed wat te zeggen, maar ik wens je heel veel sterkte, voor jullie allemaal!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ow wat erg, de nachtmerrie van iedere ouder. Kan me voorstellen dat je daar verdrietig van bent mini-boy. Ook al ken je het kindje niet persoonlijk, je voelt ook het verdriet van je vriendin ed.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Oh wat erg, Morgan is ook bijna 2 keer gestikt door reflux. Je moet er inderdaad niet aan denken dat dat je kindje is. Brrrrrr En dat zo aan het einde van je verjaardag.

Groetjes,

Michèle

Wat verschrikkelijk. Kippenvel. Sterkte voor je vriendin en ook voor jou (ook al ken je het kindje dan niet).

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

jeetje wat ontzettend heftig,
krijg er een brok van in mijn keel.
heel veel sterkte!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Nou, ik krijg er ook helemaal kippenvel van!
Wat ben je dan machteloos als ouders.
Sterkte voor de ouders en mensen erom heen!

Liefs, Anne

Wat afschuwelijk! Je moet er toch niet aan denken. Wat je zegt: dan ben je als ouders zo dichtbij en tóch stikt je kindje een paar deuren verderop. Echt heel erg voor de ouders. Ik kan me voorstellen dat je helemaal ontdaan bent!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Och, wat vreselijk. Ik weet niet wat ik moet zeggen.veel sterkte!

Groetjes Natasja

Och wat een verdriet. Verschrikkelijk zeg! Pfffffffffff…ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Alle sterkte.

Groetekes, Sje

Oh verschrikkelijk, heb het kippenvel op de armen. Heel veel sterkte.

Gr Patries

Wat verschrikkelijk. Sterkte en ook voor de familie.

Liefs

Ik schrik van mezelf, maar ondanks de medicijnen ben ik toch even in tranen uitgebarsten. Wat nou afvlakking van emoties??!!! Wat erg voor die mensen!!! Weet ook even niet veel te zeggen, behalve sterkte!!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Bedankt lieve mensen… Momenteel heb ik dus veel contact met mijn vriendin … ze zegt we leven als in een boze droom… Oh was het maar een droom…

ooh jeetje mini-boy elke keer als ik je bericht weer lees of een nieuw bericht net als nu krijg ik weer tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel.
het is echt zo verschrikkelijk…je moet er toch niet aan denken als dat het ook zomaar jou kind kan zijn.
vooral omdat rico natuurlijk reflux heeft (gehad) hakt dat er gewoon in. ik wist helemaal niet dat dat kon gebeuren daardoor!

Ja het is echt heel erg triest allemaal… Hoe het precies zit met reflux weet ik ook niet maar zoals ik altijd geleerd heb kunnen kindjes die zo jong zijn zich niet omdraaien (sommige wel hoor) maar ze beseffen het niet dat ze iets moeten doen omdat ze in (stik) gevaar zijn. Daarom zakken ze vaak langzaam weg met resultaat dat je het ook niet zo snel merk als ouders.

Vooral omdat je zelf een kindje heb trekt het je heel erg aan… Ben zelf ook onrustig nu als Jurian op bed ligt terwijl hij heel niet bekend is met reflux etc. Maar hartstilstand ofzo kan natuurlijk ook…

Wat verschrikkelijk mini-boy. Kippenvel en tranen in mijn ogen terwijl ik je berichtje lees. Heb er echt geen woorden voor, maar dit is echt afschuwelijk. Zo’n lief meisje van nog maar 9 maanden. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

ja precies mini-boy…
pff wat een akelige gedachte,
maar stel ik had geweten dat het zou kunnen gebeuren denk ik dat ik geen moment rust meer had gehad.
Hoe gaat het met je vriendin? ja niet goed natuurlijk maar praat ze wel goed met je? en met de ouders van het meisje? jeetje ik weet gewoon niks normaals te vragen

Wat een verschrikkelijk bericht meid!! Oh wat erg…dit is toch wel 1 van de ergste dingen die een mensen kan overkomen…je kind(je) verliezen.
Ik wens de familie echt heel veel sterkte toe…hoe kan je hier overheen komen…pffff
Jij ook sterkte meid, wat zoveel verdriet om je heen is niet niks…

heel veel sterkte .heb er kippevel van

groetjes marielle mama van tanja