Verdorie

Eva alweer ziek, gister opeens weer 39.7 en nu 39.4. We zijn maar langs de ha geweest, vorige week was idd 6e ziekte en nu denkt ie tanden maar kan ook oorontsteking zijn maar daar was nog niks van te zien. Afwachten maar. Wel balen hoor, had me erop verheugd lekker in het buitenbad te liggen vandaag…

Groetjes, Els

Balen ja!!! Ik weet er (helaas) alles van. Vorige week was Veronica opeens heel ziek (40,48 koorts), dag later was het over. Vrijdag werd Lucas natuurlijk ook weer ziek (kan niet anders want we zouden zaterdag naar de dierentuin gaan en je weet: dan wordt Lucas geheid ziek!). Gelukkig duurde het ook bij hem maar 1 dag. Ik hoor meer zieken om me heen op het moment. Misschien heerst het?? Oh ja, zaterdag konden we dus toch naar de dierentuin gaan hoor!
Beterschap maar weer!!!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Da’s waar ook wanneer gaan we naar de dierentuin???Ben dus helemaal ergens de draad kwijtgeraakt wanneer we zouden gaan…

Nog steeds is ze ziek, pfff ze ligt nu te slapen…Hoop maar dat t morgen over is, kunnen we alsnog ff gaan zwemmen

Groetjes, Els

Hallooooooooo

Nou ze is weer beter, gelukkig! Toch dr tandjes??? Er is nog niks door dus afwachten maar!

Groetjes, Els

Hoi Els,

Gelukkig maar dat Eva weer beter is!

Liefs, Kim

Kim

Of toch grieperig geweest! Ik hoor heel veel mensen met dezelfde klachten! In ieder geval fijn dat ze beter is! Pffffff. Zeg ik zag in de Trouw een foto op de voorpagina van het Flevo bad in Amsterdam, is dat het zwembad waar je heen wilde gaan soms? Hahaha ik zag die foto vandaag en dacht gelijk aan Eva, dat ze ziek was en anders misschien wel ook leuk onder die grappige fontein had gekund. Waar je al niet aan denkt he, tijdens de krant lezen gniffel.
Heb je trouwens die mail nog van mij gehad? Van Marktplaats dus. Heb je iets aan dat contact?? Gaat over schildklier probleempersoon. Om je maar ff in een hokje te duwen (hihi sorry).

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Jaaaaaaaaaa mail heb ik gekregen thnx…Enne flevobad is erggggg leuk, Eva heeft er al eens ingelegen alleen zal ze dat niet weten want ze zat toen in mijn buik (tijdens een van de 3 hittegolven verleden jaar…)

Vannacht heeft ze wat overgegeven in dr bedje, denk dus toch een eendagsgriepie, als t maar niet gewoonte wordt om eens in de week vrolijk hoge koorts te krijgen!

Oja, we hebebn wel gezwommen maar dan in het badje in het amsterdamse bos, was heeeeerlijk

Liefs, Els