Ik heb vandaag Nina voor de tweede keer naar de peuterspeelzaal gebracht. Loop ik naar buiten hoor ik van een andere moeder dat er een jongetje was die haar de hele tijd was aan het duwen. Een andere moeder beaamde dat.Ze vond dat heel zielig om te zien maar vond wel dat Nina zich verbaal goed verdedigde. Nina deed alleen heel hard roepen NIET DOEN! Dat jongetje bleef gewoon doorgaan en de leidsters hadden niks gezegd. Vervolgens ging dit jongetje naar haar dochter om haar te pijn te doen.Volgens die moeder doet dat jongetje meer kindjes pijn. Die moeder die dat tegen mij zei vertelde dat dat dat jongetje haar kind al eens een hele kras in het gezicht gemaakt had. Wat moet ik hier nu mee? Ben wel van plan de leidsters hierover aan te spreken as maandag. Ik leer Nina dat slaan en duwen niet mag(wat ze ook niet gedaan heeft). Ben er nu heel sterk over na aan het denken om haar te leren dat ze wel terug mag duwen en slaan naar dat jongetje als de leidsters er niks van zeggen. Wil niet dat ze dalik ook met een kras in haar gezicht thuis komt…
Chantal