en ik baal er zo van!! Super leuk dat ze een nieuwe badkamer krijgen, maar dat oude spul moet er ook uit, en dat geeft mij een herrie!! sinds gisteren al, en mijn hoofd voelt zonder al dat geluid al aan alsof het gaat exploderen, en nu al helemaal!! normaal ben ik helemaal niet moeilijk, maar ze vroegen vorige week nog wanneer ik de nachtdienst in ging, dus ik vertelde dat dit afgelopen maandag zou zijn, en ze hebben niets gezegd over een verbouwing!! Helemaal niets!!! Sorry, kan aan mij liggen, maar ik vind dat ze dat op zijn minst even hadden moeten zeggen!! Nu ben ik ziek, en wordt ik er dus overdag niet wakker van, maar ik zou maar nachtdienst hebben gehad, dan had ik geen oog dicht gedaan. Misschien is het onterecht maar ik ben er eigenlijk wel een beetje boos over dat ze dit niet even in overleg hebben gedaan, en met overleg bedoel ik dus dat ze het mij hadden laten weten zodat ik er rekening mee had kunnen houden!!! en nu voelt mijn hoofd ds nog erger aan dan zonder al dat geluid, en ik irriteer me, en ik weet dat jullie er niks eme kunnen, maar moet het gewoon effe kwijt!
liefs woezel