Verbouwing bij de buren

en ik baal er zo van!! Super leuk dat ze een nieuwe badkamer krijgen, maar dat oude spul moet er ook uit, en dat geeft mij een herrie!! sinds gisteren al, en mijn hoofd voelt zonder al dat geluid al aan alsof het gaat exploderen, en nu al helemaal!! normaal ben ik helemaal niet moeilijk, maar ze vroegen vorige week nog wanneer ik de nachtdienst in ging, dus ik vertelde dat dit afgelopen maandag zou zijn, en ze hebben niets gezegd over een verbouwing!! Helemaal niets!!! Sorry, kan aan mij liggen, maar ik vind dat ze dat op zijn minst even hadden moeten zeggen!! Nu ben ik ziek, en wordt ik er dus overdag niet wakker van, maar ik zou maar nachtdienst hebben gehad, dan had ik geen oog dicht gedaan. Misschien is het onterecht maar ik ben er eigenlijk wel een beetje boos over dat ze dit niet even in overleg hebben gedaan, en met overleg bedoel ik dus dat ze het mij hadden laten weten zodat ik er rekening mee had kunnen houden!!! en nu voelt mijn hoofd ds nog erger aan dan zonder al dat geluid, en ik irriteer me, en ik weet dat jullie er niks eme kunnen, maar moet het gewoon effe kwijt!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Uh zal ik wel heel simpel zijn, en ik baal ook wel eens als er weer iemand in de flat een nieuwe badkamer of keuken krijgen, want jee wat maakt dat een herrie, maar aan de andere kant dat hoort er nu eenmaal bij en zeker overdag. Jammer dan voor iemand die nachtdienst zou hebben. Het zal in de planning gezeten hebben.
Dan zouden ze hier in de flat nooit iets kunnen doen want er is altijd wel iemand die nachtdienst heeft oid.

Hoop voor je dat het snel over is En beterschap met je koppie.

Liefs Michelle

ooh nee ik snap je helemaal, dat is ook zwaar irritant. Wij wonen dan in een flat en horen als er iemand op begane grond aan het boren /timmeren oid is terwijl wij boven ziten snapje wat ik bedoel dat is beton dus dat dreunt het hele gebouw door en dat is behoorlijk irritant. wij hebben hier regelmatig mee te maken (ik heb dan wel geen nachtdienst) maar hier zitten 36 woningen geloof ik en elke keer als er is iemand gaat verhuizen of verbouwen tja dat hoor je dan. helemaal irritant als ze de vloeren gaan egaliseren haha
ik snap je dus meteen. even tanden bijten enig idee hoelang dit gaat duren??

@miremady, normaal gesproken maakt het mij ook geen bal uit hoor, en ze hadden zowiezo hun gang kunnen gaan, maar ik vind het wel netjes om van te voren even te zeggen wat je gaat doen als dit overlast geeft, puur zodat als er bv idd mensen zijn die nachtdienst hebben, een andere oplossing kunnen bedenken (denk aan dat ik anders bij mijn ouders was gaan slapen ofzo). Het gaat er mij dus niet zozeer om dat ze verbouwen en dat dit overlast geeft, maar het gaat mij om het feit dat ze het op zijn minst even hadden kunnen zeggen, dat vind ik een kwestie van beleefdheid.

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers

ik snap jou ook wel woezel jij hebt dan maar 1 of 2 buren, maar als je in een flat woont heb je er al gauw een hele boel en denk dat miremady dat bedoelde, stel ik zou iets gaan verbouwen kan ik dat bv. wel tegen mijn buren zeggen, en dat doe ik dan ook wel hoor, wij zijn wel netjes qua dat betreft (ook met bbq of feestjes) maar mensen op de 1ste verdieping ullen er ook last van van hebben en ik ga niet de hele flat af dan snapje? denk dat ze dat ook bedoelde.
in jullie geval vind ik het eignelijk ook niet meer dan logisch dat je even melding maakt daarover.

Logisch, even zeggen is wel het minste. Mits je inderdaad niet in een flat woont. Sterkte ermee meid.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik begrijp je helemaal. Vind het op een flat een ander verhaal, maar als het je buren zijn kun je best even aangeven dat je de badkamer gaat verbouwen en dat dit overlast geeft. Vind dit niet meer dan normaal. Wij hebben 5 jaar geleden onze badkamer vernieuwd. Wij hebben dit onze buren ook laten weten, maar dat kwam ook omdat we bij hun gingen douchen

Groetjes,
Sandra