Verborgen reflux?

Hoi hoi,

ben ik weer… zijn er mensen die ervaring hebben met verborgen reflux? Mijn dochtertje slikt vaak opgekomen voeding weg en ze ruikt ook heel zuur uit haar mond, ze kreunt veel in haar slaap (als ze slaapt) en slikt na een paar uur nog steeds voeding weg… ze heeft ook vaak de hik… zou het verborgen reflux kunnen zijn en zo ja zou het na de behandeling van Kiss over kunnen zijn?

Grtz Von

Lilypie

Lilypie

Ik heb hier eigenlijk al antwoord op gegeven in je topic Fysio en Kiss. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes,

Michèle

Zag idd zonet je antwoord… bedankt! Ik hoop idd dat het weggaat na de behandeling van de Kiss, want het is erg vervelend als ze nu nog niet uitrust tijdens het slapen :-S . Ik gebruik al Nutriton en de Kruidvat Extra Care voor de ontlasting… haar matrasje ligt al hoger… ff de behandeling van Kiss afw88 dus… en anders ff voor de zekerheid vragen morgen aan de HA, ben er dan toch voor mezelf…

Grtz Von

Lilypie

Lilypie

Ik weet niet hoe jou ha er over denkt, maar niet elke erkent Kiss syndroom en reflux dus sta niet raar te kijken als ze zeggen dat elke baby spuugt en dat het vanzelf rond het eerste jaar over gaat.

En hoeveel schepjes nutriton gebruik je nu? Je mag geloof ik tot 6 gebruiken op 200cc. Anders even de nutricialijn bellen, is een gratis nummer dat op de zijkant van het pak staat. Ik raad dat wel vaker aan hier en ik en andere mamma’s hebben dat al baad bij gehad.

Groetjes,

Michèle

kailani had precies het zelfde melk kwam omhoog maar niet eruit echt vies he die zuur geur… zal nog erger smaken
arts heeft gezecht tegen mij… bedje schuin(had je al zie ik)
na de fles min. half uur recht houden
niet helemaal plat liggen als ze drinkt
en heb een soort gel gekregen wat ik op haar tutje kon doen zodat het zuur geneutraliseert werd
ze krijgt nu fiso voor haar nekje(voorkeurshouding) en moet zeggen dat ze er nu ook al veel minder last van heeftmoet maandag op controle bij de art dus ben benieuwt…
maar ik zou verder even afwachten ja

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker