Hoop dat er nog iemand is…
Mijn zoontje van bijna 10 en halve maand. is nu al vanaf september verkouden. Sinds ongeveer een maand hoest hij ook heel erg. Nu hebben we (na vele dokterbezoeken) een puffertje gekregen met ventolin. Hij hoest nu nog heel erg en vooral 'savonds/s’nachts. Mag je nu in combinatie met de ventolin ook bisavon gebruiken?
Hoop dat iemand het weet want op internet kan ik eignelijk ook niets vinden hierover.
Zo zielig voor het mannetje
Ventolin en bisavon
Ik zal als ik jou was de apotheek bellen die weten dat waarschijnlijk wel en anders kunnen zij dat wel opzoeken.
Helaas is het nu weekend maar er zijn vast wel apotheken open (hoeft niet eens persee je eigen apotheek te zijn) Succes!
tja dat ik dat zelf niet bedacht heb…hahaha. Heb gisteren de apotheek gebeld. Zij zeiden dat ik contact moest opnemen met de dokterspost, omdat de ventolin zijn werk al gedaan zou moeten hebben. Maar na een lang verhaal raadde ze af om bisavon te gebruiken, dit omdat het niet bewezen is dat dit helpt en omdat de ventolin zijn werk moet gaan doen. Dit kan echter wel 1 tot 2 weken duren
maar ja hoopt dat het snel aanslaat.
In ieder geval bedankt voor de tip.
Haha kan gebeuren…soms ben je zo druk met het zoeken naar het juiste antwoord of oplossing dat je het simpele/makkelijke niet kan bedenken, en daar heb je een ander soms voor nodig…is niet erg, want herken het helemaal
Succes nog!
Succes ermee…
Glenn is ook al verkouden geweest.
Maar die was er na een paar dagen weer vanaf…
Groetjes Kristine