Veel wakker 's nachts

Hallo,

Onze dochter van nu ruim 10 maanden. Wordt de laatste dagen echt weer huilend wakker 's nachts. Het duurt niet lang, maar papa en mama zijn wel weer wakker. We gaan er niet naar toe en ze valt ook wel snel weer in slaap. ik moet zeggen dat ze wel erg verkouden is en ook 's nachts hoor ik haar regelmatig hoesten en kuchen. Morgen gaan we bij de huisarts langs. Ze heeft ook last van twee doorkomende tandjes.
Zou dit het wakker worden verklaren?? Wie herkent het?

Die periodes van onrust herken ik wel. Onze oudste dochter sliep al heel jong door, maar bij ziekte of tandjes had ze ook wel eens een paar onrustige nachten. Ik denk zelf dat het bij jullie ook wel weer over zal gaan. Heb je al Chamodent voor de tandjes gegeven? Dit van VSM en helpt erg goed.
Succes!

Groetjes, Sandra

Ook Senna heeft nu de afgelopen week deze huiligerige nachten, 2 tandjes boven komen door, 2 nachten geleden wakker gezeten met haar van 02.30 t/m 05.00.
Vannacht voor de 1e keer weer door geslapen, met 1 klein huiltje tussendoor, maar hier sliep ze zelf doorheen.
Ook het drinken doet ze nu minder, maar het zal er allemaal wel bij horen. Sprongetjes en tanden krijgen, het ritme is dan ff verdwenen. Hahaha.
Ze is ook volop nieuwe dingen aan het leren, super leuk om te zien.

Groet Vanessa mama van Senna.

hallo ikkiee nou dat is precies het zelfde als bij Britt dieheeft het zelfde die is alleen niet verkouden maar idd wel door komende tanden.
Maar ook wij gaan er niet naar toe ben bang dat ze anders gaat wennen en dat ze dan vaker gaat huilen en het in de gaten heeft ze slaapt wel weer in dacht mischien ook dat ze naar gedroomd had maar daar kom je niet achter haha.
nou groetjes en tot schrijfs