Veel voeden

hallo mama’s
ik zal mij even voorstellen. ik ben lara. ik ben 24 jaar ben getrouwd met jens en heb 3 kindjes.
mijn jongste is nu 6 weken oud.
we zitten te tobben met de voeding, de ene dag gaat het goed komt hij gemiddeld om de 2,5 uur maar soms wil hij bijna de hele dag drinken en slaapt hij heel weining.
hebben jullie hier ervaring mee? met de 2 meiden heb ik dit nooit meegemaakt.
lieve groetjes van lara

l.vdsluijs

Weet je zeker dat het èchte honger is en niet alleen zuigbehoefte? Ik herken het verder niet, maar probeer met je mee te denken haha!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Regeldagen bij 10 dagen, 6 weken en 3 maanden.
Grote kans dus dat-ie gewoon met zijn regeldagen bezig is!

En verder zit rondom de 5-6 weken een sprong. Zie het oei-ik-groei-boek. Dat kan ook het rommelige ritme verklaren.

Groetekes, Sje

dankjullie wel voor de reacties.

de regeldagen herken ik nog van me dochters maar voor me gevoel is dit heel anders.
zuigbehoefte zou inderdaad ook kunnen maar zn speentje is op de dagen dat hij normaal drinkt goed voor hem. maar op de onrustige dagen heeft hij voor mijn gevoel echt honger. ik weet het echt niet. jammer dat ze het nog niet kunnen vertellen he.
ik had het er vanavond met mn man over om misschien advies te vragen aan een lactatiekundige.
maar misschien zijn er mama’s die het zelfde meemaken mama’s zijn toch de ervaringsdeskundigen…

l.vdsluijs

Hallo,

Welkom op ikkeben! Geef je je kindje borstvoeding? Het zou dan kunnen zijn dat je te weinig voeding hebt. Dan zou het ook wel te verklaren zijn waarom je kindje om de 2,5 uur voeding wil.
Geef je fles?! Dan zou ik wel proberen om de 3 uren te voeden. Huilt je kindje om voeding of is hij onrustig.

Ja het blijft latig met die kleintjes. Zou makkelijk zijn dat ze kunnen praten!
Succes ermee!

goeiemiddag,

ik geef borstvoeding aan me zoontje,
bij de andere 2 heb ik dat ook gedaan en dat ging goed.
maandag ga ik toch maar de lactatiekundige bellen om te vragen of ze me advies kan geven.
bedankt voor jullie reacties.

gr lara

l.vdsluijs