Veel te licht om te slapen!

Heey!

Ik heb even een vraagje:
Wij gaan een weekend kamperen en we gaan met z’n allen in een tent.
Nu is het alleen zo dat Seth niet kan slapen als het zo licht is.

Hij heeft er al moeite mee als hij in zijn eigen kamer ligt, er een verduisteringsgordijn, gewone gordijnen en een deel van het raam afgeplakt is…
En nu moeten we in een tent! Daarin is het helemaal licht!

Heeft iemand tips? Want ik heb echt geen zin in dat hij elke avond heel lang aan het rommelen is.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Misschien iets later naar bed doen en hopen dat ie goed moe is van de buiten lucht?? Ik weet het ook even niet.

Groetjes,

Michèle

Oh … dat is een lastig probleem…

Waar slaapt hij in? Gewoon matras of wel een klein bedje oid??

Lilypie In verwachting Ticker

We gaan hem op een matras leggen naast ons.
Verder hebben we eigenlijk geen ruimte voor een bedje in de tent, dus gaan het zo doen.

We kunnen misschien wel proberen hem wat later op bed te leggen… Alleen is het pas tegen 10en donker n om 5 al weer licht

Liefs, Anne

Ik denk (misschien niet leuk) maar dat je het maar moet laten komen zoals het komt. Bedoel hiermee… het slapen niet in een bedje is al anders, het licht in de tent is anders… je kan hem niet dwingen nu. En ben bang voor jullie dat als jullie dit wel willen … je zelf ook geen leuk weekend heb… Laat hem maar even zijn gang gaan, is hij moe dan naar bed en grote kans dat hij dan snel slaapt. Alles is gehorig bij het slapen in een tent… dus rust nu maar vast goed uit ipv het weekend

Je heb ook van die kleine bedje voor kinderen, kan je volgens mij ook best goed afsluiten zodat er geen muggen etc bij komen… misschien optie?

Ja, daar heb ik wel naar gekeken! Maar we kamperen maar 1x per jaar een weekend, dus dat vond ik een beetje zonde

Je hebt gelijk hoor in wat je zegt, ik dacht alleen dat als er iemand iets wist om het te voorkomen, zou het fijn zijn, maar we kijken het weekend wel.
Anders kan hij misschien ook nog wel een nachtje bij mijn schoonouders in de caravan (die staan er ook dit weekend, eigenlijk een hele grote groep bekenden/vrienden).
We zien het wel!

Bedankt vor het meedenken!
Liefs, Anne

Oh genoeg vrienden/familie om hem de aandacht te geven en evt afleiding als papa en mama willen slapen

Geniet ervan… .het wordt mooi weer dacht ik…

Mijn vriendin heeft een tentje voor haar zoontje waar echt alleen maar een matrasje in kan en wat dus een afgesloten plekje is ( uiteraard helemaal veilig hoor), maar dat is van donker tentstof dus niet zo licht. Zij kamperen regelmatig en hebben dan hun zoontje in zijn eigen tentje in de tent zeg maar. Om dezelfde reden als jij…even google-en misschien is het wat voor jullie?
groetjes

ja misschien is het nogal kort dag maar is het geen optie om een caravan te regelen ipv een tent?
is wel makkelijker met een kleine… is het een grote tent trouwens?
misschien kun je anders een donker laken of iets over de tent vastmaken? of binnen in de tent?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Bedankt voor de tips!
Maar ik ben bang dat we dat niet meer gaan redden voor we weg gaan

We kunnen inderdaad nog wel proberen om wat over de tent te leggen.

We gaan gratis, omdat we op het veldje staan bij mijn schoonouders. En als het echt niet gaat, dan mag hij bij hun in de caravan, zei mijn schoonmoeder vandaag.
Dus het moet goed komen!

Liefs, Anne

Ik heb helaas geen tips voor je. Wij gaan in augustus voor het eerst kamperen in een tent, dus ben heel benieuwd hoe het dan gaat met Tim. Wil je wel even een heel fijn weekend toewensen. De weersvoorspellingen zijn in ieder geval goed, dus dat is erg fijn.

Groetjes,
Sandra

Nu bij kruidvat in de aanbieding zo’n tent voor meen ik 40 euro… misschien toch een optie … wilde je de tip in ieder geval meegeven.

We horen wel hoe het weekend was he…

Veel plezier Anne!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Misschien ook nog even op Marktplaats kijken voor zo’n tentje? Ik koop heel veel spullen tweedehands daar ( van kinderwagens tot kinderstoeltjes) en dat scheelt veel geld

idd dan is iets over de tent leggen het beste
gewoon een donker laken of iets
\dat verduisterd toch weer meer

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Nou, wij zijn inmiddels weer terug, en het ging prima!!
Heb me weer zorgen gemaakt om niets!

Seth ging keurig liggen naast ons op zijn matrasje, en heeft even goed geslapen als thuis. Voor de rest zie topic in mama’s hoekje

Liefs, Anne