Veel slapen, groeispurt?

De laatste weken is het echt niet normaal meer. Jada slaapt weer 's middags en gisteren zelfs van 1 tot 5!!! En dan om 8 uur weer tot 6:30 's ochtends. Ik vind dit echt niet normaal omdat ze eigenlijk al 1 jaar lang niet meer slaapt 's middags. Iemand zei dat het eventueel een groeispurt kan zijn! Iemand ervaring mee?

hmjah ik herken het wel een beetje, maar ik kan hier het wispelturige weer de schuld geven rico at dagen slecht en dronk amper en nu bunkert hij zowel eten als drinken naar binnen van heb ik jou daar
en slapen doet ie ook als een os dus ook ik denk dat hij gaat groeien, het stond een tijdje stil leek wel… heeft al lang maat 92 (broekje)

Zou je niet toch even de huisarts informeren?

hoi,
Hier ook! Emma slaapt altijd wel redelijk goed. Maar de laatste tijd vind ik haar extra moe.
eerst dacht ik rond half 2 ('s middags) nou ik leg je maar op bed maar ik weet niet waarom, je lijkt niet moe. Nu stort ze om 12uur in! en ik maak haar wakker na ongeveer 2,5 a 3 uur maar dan heeft ze echt nog geen zin om wakker te worden. En 's nachts slaapt ze ook het klokje rond!
ik heb het ook maar op een groeispeurt gegooid, ik denk dat dat het is.
en ik dacht weer lekker veel buiten, doet het ook goed (maar ja dat is hier).

groetjes Gidget