Veel poepen en mama!

Heey,

Ik heb even een paar vraagjes.
Als eerste, Seth heeft echt heel veel vieze luiers per dag, minstens 3 en soms wel 8, vaak zijn ze ook heel dun, soms niet. Hij heeft het al zeker 2 weken, zou dit nog door tandjes kunnen komen (aangezien ik nog niets zie of voel), of komt het door iet swat hij eet.

Verder wil hij heel veel mama!! Als hij speelt, doet hij dat ongeveer 1 minuut, en komt dan naar mij tie gekropen, en wil op schoot, maar toch weer niet en wil samen spelen. Heel af en toen maar speelt hij even (5-10 min) zelf, maar hij wil heel de tijd mama…
Ik wordt er helemaal gek van, want ik kan niets doen.
Echt heel moe lijkt hij niet, ondanks dat hij maar 2x 3n half uur per dag slaapt… Hij is pas in het eind van de middag heel moe.

Verder denk ik niet dat het en sprongetje is, want die heeft hij net gehad…
WAt denken jullie?
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

Week 41,5 t/m 46,5 is een sprong dus hij zit er middenin zou je zeggen!

10 maanden en 2 weken is week 45.

En verder komt-ie op een leeftijd dat-ie begint te beseffen dat de wereld groter is, dat mama ook weleens uit het zicht is en dat het misschien wel zo kan zijn dat ze niet terugkomt. Verlatingsangst dus.

Wat die tanden betreft, die groeien in scheuten, dus het kan best dat-ie er al een aantal weken last van heeft en dan hoeft het helemaal niet zo te zijn dat je ook echt letterlijk tandjes aan voelt komen. Kan allemaal nog onderhuids aan de gang zijn.

Dus ik denk dat het een alles-bij-elkaar-is.

Groetekes, Sje

Het zal wel een mengelingetje zijn dan…
Ik dacht echt dat de sprong over was, had hij een paar weken geleden last van (hij is ruim een week te laat geboren), maar misschien nog een nasleep…

En hij is de afgelopen tijd heel veel bij de oppas geweest omdat ik tentames had, dus misschien ook wel daarom.

Maar het is wel vervelend
We gaan aankomend weekend een weekend weg, met een hele groep (mensen van 0 tot 60 jaar), dus misschien gaat hij dan wel lekker spelen

Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers