Veel plezier vandaag

met Sinterklaas!
Hopelijk gaat ie jullie huisje niet voorbij

Kussies

Ik mag eerder naar huis!!!

Ga het lekker vieren.

Marty

zoo wat heb jij een lieve baas dan!!!
Hoe laat kan ik hem thuis verwachten dan??? hahaha

Kussies

Hé Kim, ONS huisje gaat hij wél voorbij vandaag, hoor! Wij vieren het zaterdag pas omdat Peet moet werken vanavond. Zit ik gezellig “alleen” op pakjes-avond (snif) Nee hoor, stel me maar een beetje aan! Als je moet werken is het toch ook niet leuk.
Maarre…iedereen die het wel viert vanavond: heel veel plezier en veel leuke kadootjes en gezelligheid toegewenst!!

Liefs, Bianca (mamma van Stephan)

Jahaaaaaaaa over 3 kwartier komen er 2 Pieten hier op bezoek, met zakken vol pakjes. Marcel is ff speculaas halen (iets wat ik niet lust overigens). Moest vroeg zijn bed uit net, had nachtdienst, maar is nu vrij!. Dus ik gaot er weer vandoor dames, Lucas zo wakker maken, anders schrikt ie zich helemaal een hoedje, als ie nog maar net wakker is en dr komt een invasie… Hihihihi ik laat het jullie nog weten hoor!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hier komt tie niet maar de buurman klopt ff lekker hard,niet te hard anders vlieg me raam eruit haha

dus rond 19.00 uur gaan wij uitpakken joepieee

groetjes bianca

Nou het was feest hoor! Pieten konden schijnbaar geen klok kijken en kwamen dus ruim een uur te laat, maar ze deden het erg leuk. Veronica durfde eigenlijk niet meer, pas toen ik dr vertelde dat ze écht wel lief geweest is en dat de Pieten echt alleen maar komen bij lieve kindertjes en alleen dán kadootjes geven (want stoute kindjes krijgen die niet…Pieten zijn hard natuurlijk, streng doch rechtvaardig), nou toen was ze overtuigd. Dus wij samen naar binnen, Lucas zat allang en breed op schoot bij een Piet. Hij vond zijn grote kado (garage) veel enger, dan Pieterbaas. Hahaha was echt lief. En Veronica, nou die durfde wel tussen ze in te zitten, op dr eigen stoel. Toen ze haar pakje kreeg, met een Winnie de Poeh honingpot (heel klein leuk speelhuisje), was ze zo blij joh. Piet 2 zei, dat ze vast nog meer kreeg uit ze zakken, maar dat ze nu naar andere kindjes moesten, omdat natuurlijk alle kindjes in Nederland pakjes kregen. Weet je wat ze toen zei?? Ze zei:“Oh maar Veronica krijgt niet meer hoor, ik heb al gehad, kijk maar…” en gelijk weer met dat honingpotje showen. Lief he??? Maar goed, aantal pakken verder, kwam toch echt het betere scheurwerk hoor. En was het “die is OOK voor mij!”, al was het van een ander hahahaha. Ze was lief, niet jarloers en het ging heel goed. Lucas vond vooral de hapjes reuze spannend… En de Ernie badeend ook; we hoorden het straks piepen vanuit zijn kamer… Ze kregen veel, het was leuk, maar toch ook wel weer lekker, dat die beste man, met zijn complete gezelschap weer lekker terug vaart naar Spanje. Niet alleen zij hebben die rust nodig, de mensen en mensjes in Nederland ook hoor!

Sinterklaas is toch ook bij ons geweest!!!
We waren eigenlijk niets van plan, Lucas beseft het ook allemaal nog niet zo. Alleen uitpakken wel en daar kwamen we afgelopen zondag achter. Dus toch maar een beetje pakjesavond (had nog een paar dingen staan in het voren).
Opa en oma uitgenodigd om te komen steengrillen en dat vond Lucas ook wel lekker.

Na het eten in bad en alvast pyama aan. Kadootjes in een wasmand in de gang gezet en toen Lucas even niet keek een keer flink op de deur gebonst.
Samen met opa in de gang kijken, het eerste kadootje was al uitgepakt nog voor het de kamer had bereikt!!!

Hij vond het heel erg leuk en wij dus ook!

Groetjes Miriam

Nou, onze eerste pakjesavond. Een heel success. Wij hadden geen pieten, maar ik dacht, ik ga wel zachtjes de deur uit, loop om en klop op het raam. Ik dacht me goed te bukken, maar (je kan het al raden) mijn zoontje van 5 rende naar het raam en zag iemand wegkruipen. Grote hilariteit bij mijn man en zus. Het kon mij niet zijn want ik had hem gezegd dat ik naar de wc moest

Dus nu was er toch een Piet die dezelfde kleur trui aanhad als ik
Dat vond hij wel leuk.

Had mijn gezicht gelukkig niet gezien.

Volgend jaar maar wat anders verzinnen.

Marty

Wat dacht je van de buurman of buurvrouw

Het is inderdaad wel een verhaal voor in het boekje!!!

Groetjes Miriam

hihihi wat een leuke verhalen allemaal!

Wij hebben er weinig aan gedaan, mijn moeder had een paar dingetjes voor Eva gekocht, en ik had nog wat liggen ( dingen die ze sowieso zou krijgen haahhahaha ) En het uitpakken was het allerallerleukste natuurlijk, ze was er verbazingwekkend snel in. Favoriete kadootje (verpleegstersnijntje) ging gelijk mee naar bedje s avonds en ik heb dr sindsdien niet meer zonder die nijn gezien, was dus een suc6! En vanmorgen kwam ze er pas om 10 uur uit hihi Dank u sinterklaahaasje hihi

Groetjes, Els

Super leuke verhalen, zeg !!!
Kan niet wachten tot morgenavond, dan vieren wij namelijk (pas) Sinterklaas. Ben zo benieuwd hoe Stephan reageerd op al die kadootjes !
Heb gisterenavond wel op verzoek van de buurvrouw even bij hun op de deur “gebonsd”.
Ze hadden de pakjes daar in de gang gelegd.
Ben stiekum om het hoekje even blijven kijken of ze het gebonk wel gehoord hadden…nou, dat hadden ze hoor!
Echt zoooooo leuk om de reakties van die kids te zien! (da’s het handige van een raampje naast de deur, dan kan je het allemaal zien).
Heb dus een beetje voor Zwarte Piet gespeeld en het beviel me ook nog,hahahaha!!!
Nou jullie horen nog wel hoe het morgen bij ons is gegaan!
Liefs, Bianca

Gewijzigd door - Bieb op 06 Dec 2002 13:50:57

Wij hebben ook jaren thuis gebonkt. Nou ja, bij de buren van mijn ouders dan… Erg leuk hoor, dan renden we heel hard door de poort, hoorden ze ook keihard zingen, bonkte snel, zetten de zakken bij de deur en dan maar weer rennen. Vanuit de tuin hoorden we dan, OOOOOOOHHHHHH dank u Sinterklaas!!! Ja heel leuk. En nu is het dan onze beurten he, om verbaasd te doen… Leuk zoals het verder gaat, met zulke dingen sta je er bij stil, dat je zelf ook al die stadia doorlopen hebt… Word je helemaal blij van.

Nou, we hebben gisteren ook Sinterklaas gevierd, hoor! Hartstikke gezellig! En Stephan is door wel vier “sinterklazen” super-verwend, joh! O.a een trommel en een soort piano (is ie helemaal wég van!) en een heel leuk treintje met dieren die geluid maken…hij vond vaak zijn kadootje zo leuk dat hij geen interesse meer had voor een volgend kadootje, hahahaha!!
En geslapen dat ie heeft 's avonds !!!

Groetjes, Bianca

erg leuk om al jullie verhalen te lezen. Wij hebben eergisterenavond sinterklaas gevierd. Een huis vol. Wij dachten eerst nog dat Ian er eigenlijk veel te klein voor zou zijn, en er waarschijnlijk niet zoveel aan zou vinden, maar niets bleek minder waar! Ian vond het geweldig. Alle aandacht voor hem, en het was reuze gezellig. De kleine man is schromelijk verwend door opa’s, oma’s , ooms, vrienden en vriendinnen, etc. We hadden 3 zakken met kadootjes, en wanneer er een kadootje werd gepakt zat Ian lekker op schoot bij een van ons, duimpje in zijn mond, en als het kado voor hem bleek te zijn (dat was zo’n kans van 99%, dat wel…) dan veerde hij op, en stak zijn handjes uit. “die, die” echt schattig! Het papier was eigenlijk nog wel het allerinteressantste…(achteraf had ons dat een hoop geld kunnen besparen, hahaha!!!) Op het laatst kreeg Ian zo’n activitytafel van Chicco, ingepakt en wel. Meneer besloot er op te klimmen, en was niet meer van plan er af te komen. Maar omdat hij nog niet zo stevig kan zitten op zo’n oppervlak, moetsen we hem met zijn allen vasthouden. Hij sloofde zich echt enorm uit!!! Al met al, een groot succes dus! (enne, nu weet ik ook weer waarom ik van de week zoveel bloed, zweet en tranen heb vergoten om onze zolder leeg te ruimen… om hem vervolgens weer vol te gooien met speelgoed van Ian… tja…

Jah!!! Zo gaat dat
Hier staat de zolder ook bomvol en er moet eigenlijk nog bij!
Leuk dat Ian het ook zo gezellig vond, schattig om te zien he! Ja Sinterklaas is een feest dat we in ere moeten houden.

Groetjes Miriam