Veel over kindjes praten

Ik zat er laatst aan te denken, dat mijn vriend en ik ongeveer 2 minuten een gesprek kunnen voeren zonder het woord ‘Eef’ of ‘Eva’ erin. Waar we het ook over hebben, al gauw komt het gesprek toch weer op haar! Niet dat dat erg is, we praten graag over het schatje, maar hebben jullie dat nou ook?

Gesprekken gaan zo: Hoe was het op je werk? Blablabla. Na 2 minuten. Trouwens, wist je dat Eef…? Een ander gesprek: Vanmiddag komt Jeroen he? Ja, dan gaan we blablabla. Na 1 minuut. Ah, Eva had vandaag…blabla.

Ik ben benieuwd of jullie ook zo ontzettend veel over jullie kindjes praten met je man/vriend? En met opa’s en oma’s is het niet veel anders! Alleen met vriendinnen praat ik niet steeds over haar, want daar zitten er nog wel een paar bij die single zijn of die geen kindjes hebben en vroeger zat ik er ook niet zo op te wachten dat het gesprek voor 80% over de kids van een ander ging. Maar verder is het Eef voor Eef na! Best saai eigenlijk! Waar praatten wij vóór haar geboorte dan over

Groetjes Rainbow, trotse mama

haha
nou ik wel, rijco is daar wat anders in.
die wordt af en toe doodmoe van mij omdat ik het ALLEEN maar over rico heb, rico dit rico dat, ohja en rico zus, rico zo.
op den duur zegt ie ook: inge praat niet zoveel
tja rainbow wij zijn kwa dat betreft dezelfde jij praat veel en snel en ik ook haha
en jou vriend dan misschien ook?
maar rijco dus niet die is wat stiller, niet verlegen stil maar dat is altijd een binnen vetter.
hij praat ook wel over rico hoor, als ik het er niet over heb hihi
dan zegt ie ineens: wat een stoer menneke is het ook he, en toen straks toen hij dit of dat deed."
en dan buurt ik weer mee en op den duur zegt hij van: ik ga slapen.
en dan wil ik WEER wat zeggen…en dan is het van: nog 1 ding! nog 1 ding!

Ik? Praat ik veel en snel? Neu… Ik zeg nooooit wat…Hahaha, inderdaad. Maar mijn mannetje is ook een stillere hoor. Gelukkig maar, want twee van die ouwehoeren zou wel erg vermoeiend zijn! Mijn zus en moeder zijn ook zo. Mijn vader en de vriend van mijn zus zijn allemaal stiller (zou dat mannen eigen zijn?) en die luisteren, terwijl wij kletsen! Mijn vriend zegt net: ‘Dat jullie zoveel kunnen babbelen op dat forum zeg!’ Dat vind hij grappig. Maar hij belt zo een vriend: ‘Hé dude! Blabla (3 seconden). Maar waar ik voor bel…ok, 19.00 uur in de stad. Doeidoei!’ Het gespek duurt meestal 1 minuut! Bij mij en een vriend was het laatst 1 uur en 34 minuten en toen kwam ze twee dagen later ook nog langs! Gelukkig kunnen wij hier ook veel kletsen (over de kindjes). Dat maakt het juist zo gezellig! En het is nu eenmaal fijn en leuk om over je kind te kletsen! Wij doen dat dus allebei, mijn vriend ook!

ja precies, dat is bij rijco ook, en die praat dan gigantisch hard aan de telefoon, terwijl hij normaal gewoon normaal praat.
en dan zit ik elke keer: sssst!!
ssst!!
hij belt dan ook: YO! (haha mannen//dude!)
hoelaat bende gij daar… oh ah oke, yo is goed houdoe!

laat mij maar lekker over rico kletsen, anders wordt ik chagerijnig

hmm nou ja ik moet zeggen wij hebben het ook weldegelijk over andere dingen. Werk en dingen die daar spelen. Hoe ik me voel of andersom, maar we hebben het ook wel over morgan hoor. Al ben ik bang dat Merv soms wat te hofe verwachtingen heeft. Ze speelt als ik er niet ben nog net niet de 9e van beethoven

Groetjes,

Michèle

Hahaha, wij praten ook niet alleen over Eva hoor. Nu ook veel over het huis en gisteren moesten we nog lachen om iets héél anders. Maar 60% van de gesprekken gaat denk ik wel over haar!

wij praten ook wel veel over andere dingen de topics waar wij het thuis veel over hebben is wel politiek toekomst emigeren en ja met drie jongens heb je ook daar veel over te praten met name school
en nu ook maken van plannen voor als mijn schoonouders komen begin volgende maand

Ha hah a oke dan is het hier denk ik 50/50. Ligt ook een beetje aan de dagen. Bijvoorbeeld op maandag wordt ik ingevuld door pappa en op zaterdag pappa door mama

Groetjes,

Michèle

haha nee wij ook niet alleen over rico, daar heeft rijco geen zin in
wij hebben het gewoon ook over onzin, als gezelligheid,
of wat hij die dag gedaan heeft en wat ik gedaan heb.
maar wat uit mijn mond komt is zeker 80% rico. die is altijd bij me dus er gebeurd altijd wel wat geks haha