Veel mensen zeggen

dat Erik en z’n mama veel op elkaar lijken?

Hieronder twee foto’s (voor de mensen die me niet op hyves hebben…): eentje van Erik in augustus en eentje van mijzelf toen ik bijna net zo oud was. Lijkt het inderdaad?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ja, ik vind dat de mensen gelijk hebben. Lijkt echt wel! Twee schattige foto’s trouwens!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Ha ha ha yep die is van jou

Groetjes,

Michèle

wel het is geen exacte kopie (vind ik) maar er zit wel wat bij de ogen en de mond vind het wel lastig zien omdat het uit verschillende hoeken is genomen. Maar je kan duidelijk zien dat hij bij jouw hoort! Als je had gezegd dat het je zoon en dochter waren geweest bijv. had ik je meteen geloofd ^^.

Haha JA dat lijkt idd wel, je kunt wel zien dat ie van jou is in elk geval

Ik vind jullie echt op elkaar lijken

Liefs

Julli elijken el op elkaar, maar geen 2 druppels water.
Ik zie wel wat verschillen.
Maar het is wel duidelijk dat Erik van jou is

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik zie inderdaad ook wel iets van gelijkenis, inderdaad de ogen en de mond, maar de rest heeft Erik van z’n vader. Wel grappig dat jullie de gelijkenis toch ook wel zo duidelijk zien. Toch grappig, terwijl ik een meisje ben en Erik een jongen

Groetjes,
M

Ach zo hebben wij dat toch met pappa en morgan. Als mervin een meisje was geweest had hij er dus zo uitgezien zeggen wij altijd.

Groetjes,

Michèle

Ik vind het ook zo grappig om te kijken wat ze van wie hebben.
Dat zie je bij Seth nu ook steeds meer.

Wimpers van die, kleur ogen van die haha.

Ik vind trouwens ook dat Seth op mij lijkt van vroeger, terwijl ik ook een meisje ben, en Seth een jongetje
Liefs, Anne

Da’s waar Michèle, Morgan lijkt ook zo op Mervin. Bijzonder vind ik dat. Hihi, dan zou Mervin een knappe meid zijn geweest

Foto Anne, van een jonge jij naast Seth!

Groetjes,
M

Haha, ik zal er van de week even naar kijken Mriek.
Heb net even mijn ogen dicht gedaan en we gaan zo naar het bos.
Heb je trouwens vergeven (zie andere topic)

Liefs, Anne

Leuk, ik ben benieuwd! Veel plezier in het bos. Enne, fijn dat je me hebt vergeven. Da’s een pak van m’n hart

Groetjes,
M

Ik vind jullie niet als 2 druppels water op elkaar lijken, maar zie toch wel wat overeenkomsten. Grappig he hoe iedereen het anders ziet. Zo zeggen heel veel mensen dat Tim net mijn broertje is. Terwijl als je de baby foto’s van mij en Tim bekijkt mijn broertje helemaal niet op Tim lijkt en ik sprekend. Maar goed zo ziet iedereen het weer anders.

Groetjes,
Sandra

Precies, dat is ook zo Sandra.

Groetjes,
M

Hij lijkt indd op jou Mriek maar om een compleet beeld te hebben moeten we natuurlijk ook een foto van papa zien op die leeftijd

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Zal ik naar zoeken Michelle

Groetjes,
M

Inderdaad mriek er zijn aardig wat overeenkomsten, altijd leuk als ze dat zeggen toch. Heb er zelf 2 die allebei erg op papa lijken, en stiekum baal ik daat toch wel een beetje van. Iedereen zegt dan van: jeetje je kunt wel zie dat het (achternaam) zijn he, echt precies papa. Of wat dacht je van deze: nou mark kan wel met zekerheid zeggen dat ze niet vd melkboer zijn…
EEEEEUUUUUhhhhhh, pardon!

Gr Patries

Wat leuk om te zien zeg! Echt dezelfde ogen en mond.
Ja geen twijfel mogelijk…Erik is echt jouw zoon, hihi

Lilypie Pregnancy tickers

@Patries, dus men twijfelde toch nog of jij het met de melkboer had gedaan of niet? Zonder dollen, ik vind het ook fijn hoor dat Erik op mij lijkt. Vind het sneu voor je dat jouw kindjes blijkbaar zo ontzettend op je man lijken; zie je er niets in wat ze van jou hebben?

@Saro, twijfelde je eerst dan nog?

Groetjes,
M