Veel meldplicht volgend voorjaar!

Ja, het wordt druk met nieuwe babies! Sandra, Pjukje, MarselenDiana, Liske en IK!!!

Vanavond hebben we de echo gehad en ik ben nu bijna 10 weken zwanger! De echo zag er goed uit en half maart 2011 krijgt Merel een broertje of zusje!

Ik ben erg opgelucht dat de echo goed was, dat vond ik nog behoorlijk spannend…

Groetjes Natasja

Tsjomge een echte babyboom volgende jaar! Geweldig, wat een goed nieuws! van harte gefeliciteerd! Lekker genieten van dit wondertje!

Groetjes Anouk

Oh meis, wat leuk! Van harte gefeliciteerd! Superleuk zeg! En inderdaad, wat een hoop meldplicht volgend jaar! Maar wel leuke meldplicht!

Groetekes, Sje

Wacht even, MarselenDiana ook? Heb ik dat gemist? Is dat een topic geweest of heeft Marsel stiekem alleen maar een banner aan zijn onderschrift toegevoegd?

Groetekes, Sje

Van harte meis, wat leuk voor jullie!

@Sje: er stond idd ineens een ticker bij een posting

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Van harte gefeliciteerd ! :smiley: Ook aan het einde van DIT jaar worden er baby`s verwacht!! :smiley: Zie Rainbow en ik!

Liefs, Melanie

Wat leuk meid! Super joh! Schelen we twee weken! Ik ben eerder twee weken overtijd geweest, dusseh… niet mij in gaan halen he?!

Maar gefeliciteerd! Hoe voel je je behalve blij dat alles goed is?

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

@Mriek, wat een gluiperd die Marsel! Kerels…niet te vertrouwen!

Groetekes, Sje

Gefeliciteerd!

Liefs

@Sje

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Woww Gefeliciteerd!!

Wie volgt? Ikke niet

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

quote:
Maar gefeliciteerd! Hoe voel je je behalve blij dat alles goed is?

liefs

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://bd.lilypie.com/i5Qcp2.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” /></a>

Moe, moe, moe. Maar dat is normaal, zeggen ze… Ik slaap slecht en droom veel en dat al vanaf het begin. Ik hoop wel dat dat snel beter wordt…

Groetjes Natasja

Lilypie Pregnancy tickers

Wow, wat een baby’s allemaal! Superleuk! Fijn dat je echo goed was Nastasja en wat leuk dat Merel Grote Zus wordt! Geniet ervan en het wordt inderdaad weer druk straks op het peuter- én het babyforum, met alle mama’s die elkaar al kennen! Straks hebben we misschien weer babyvragen?

Maar eerst ikke in september en dan Melanie in november!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Leuk zeg!!
Gefeliciteerd

Hmm… ik wordt nu wel een beetje jaloers, haha, helaas moet het klussen bij ons nog een tijd wachten!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wat leuk zeg! Gefeliciteerd en geniet ervan…

Gr Patries

quote:
Woww Gefeliciteerd!!

Wie volgt? Ikke niet

Liefs Michelle

ik ook niet hoor hahahah

he allemaal super!! weer allemaal kleine troetelbaby’s erbij en onthoud… kaartje sturen hé

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik hoop heel graag dat ik de volgende mag zijn

Liefs

Gewijzigd door - kikie op 12 Aug 2010 22:51:18

Oh wat leuk allemaal…!! SUPER PROFICIAT!! …
Ik dacht ook huh MarselenDiana… ben ik zolang niet online geweest. Maar net wat Sje zegt … mannen

Geniet er allemaal van… ik geniet van het digi tante zijn even op afstand …

quote:
quote:
Woww Gefeliciteerd!!

Wie volgt? Ikke niet

Liefs Michelle

ik ook niet hoor hahahah

he allemaal super!! weer allemaal kleine troetelbaby’s erbij en onthoud… kaartje sturen hé

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Is goed. Mail maar een keer je adres.

Groetjes Natasja

Lilypie Pregnancy tickers

Ik stuur een kaartje naar Rainbow, zij kan hem zo voor mij hier neerzetten… dan lijkt het net of jullie allemaal een kaartje gekregen hebben…

Liefs, Melanie