Veel liefde morgen gewenst, voor álle moeders!

Er zijn vast veel moeders en vrouwen, die het morgen misschien iets minder fijn hebben, dan ik het zal hebben. Omdat hun eigen moeder misschien overleden is, ernstig ziek is, misschien nooit gekend heeft, omdat ze misschien heel slecht contact hebben. Of misschien is je eigen kindje (of zelfs kinderen) wel overleden, ernstig ziek, misschien heb je miskramen gehad en denk je er juist op moederdag weer aan terug. Misschien heb je wel een heel slecht contact met je eigen kind (misschien puberkind), misschien loopt het rot met stiefkindjes… Dan kan moederdag, met al die vrolijke advertenties, berichtjes op prikborden en forums, al die kindjes die je vandaag op pad ziet gaan, met bloemen, strikken op pakjes en bon bons, grote moeders, die planten kopen of een flesje wijn voor oma, allemaal met een vrolijk of serieus (kindjes zijn er serieus in) gezicht, best wel moeilijk zijn, een dag waar je best wel eens een brok moet slikken.

Ik wens jullie morgen héél veel liefde toe en veel begrip van iedereen in je omgeving!

groetjes Monique

Wil toch ff zeggen dat ik dit wel een héél lief berichtje vind hoor!!

Liefs, Bianca