Veel huilen

Hallo allemaal daar ben ik weer.

Sinds eigelijk van af zijn geboorte huild hij heel veel
maar nu nog steeds wie herken dit?
Dan heeft hij net gegeten en zelf laten weten dat hij niet meer moet
en valt dan lekker in slaap in mijn bed of op schoot
en doe ik hem weer in zijn bedje na een klein tijdje huilt hij weer
dan geef ik hem weer wat eten dat neem die ook wel aan een maar kleine slokjes en vervolgens laat hij weer los en ligt hij weer tevreden. maar dan leg ik hem weer in zijn bed gaat hij weer huilen.
Ik heb zelfs een klein tijdje bijvoeding gegeven maar dat hielp ook niet hij blijf huilen erna als ik hem in bed weer leg. behalve als ik hem op me arm neem dan slaapt hij als een roos, maar ja ik kan hem niet 24uur op mijn arm houden loop hier nog een klein meisje die aandacht wilt en heel jaloers kijkt van he en ik dan.
Het kleine ventje slaapt wel lekker in mijn armen maar in bedje niet en huilt dan veel hoe zou dit komen of wat kan ik hier aan doen?
Want bij mijn meissie ging dit heel anders sliep wel gewoon in haar bedje en huilde amper (of ben ik gewoon erg aan het zeuren)

Ik ga met dit probleem wel even bij de cb voorleggen maar ik ben heel erg benieuwd wie dit ook herkend. Beter veel meningen van ervarene dan maar 1 iemand

Hoop dat jullie dit begrijpen wat ik bedoel.

Groetjes

Ik snap het wel…
Eerst heeft hij heerlijk 9 maanden in mama’s wamre buik gezeten. Dan ligt hij lekker tegen mama aan te drinken en valt dan in slaap. Lekker warm en lekker knus. En moet vervolgens in zijn koude bedje. H.ayley had dat ook in het begin.

Je zou inderdaad eens kunnen proberen om hem in te bakeren (even aan het CB vragen, die komen dat dat voordoen). En is anders de draagdoek geen optie?

Hallo,

Dat is wel een goed idee een t-shirt
Ga ik eens uit proberen.

Nee hij krijgt geen speen Die heb ik ook niet in huis omdat ik hem daar niet liever aan wil laten wenen.

In de kinderwagen heb ik het zelfde probleem ligt hij er net in dan gaat hij weer huilen. Heb er zelfs een deken in gelegt voor de warmte.
En zelfs een kruik in gelegt voor dat hij er in gaat dat het lekker warm is en dat het zelfde in bed maar het helpt niet

Ja hij slaap lekker bij mij op de kamer vind ik ook fijner kan ik hem goed in de gaten houden.

Inbakeren lijk me een goed idee maar ik ben bang dat hij dat niet prettig vind want hij wilt telkens zijn armpjes bij zich hebben. in bed ook dan stop je hem lekker goed in armpjes erin dan blijf hij frummen tot hij eindelijk zijn armpjes boven heeft

in bed bij mij durf ik niet aan ik ben bang dat ik op hem ga liggen
ik ben geen stille ligger
Maar zo’n bedje wil ik wel uitproberen Hoe heet zo’n bedje die je eraan doet?

Wij dachten ook waar zijn we aan begonnen want met de eerste hadden we dit probleem niet.

Maar bedankt voor de tips.

groetjes

Bedankt voor de site maar ga denk toch niet voor dat bedje ziet er erg duur uit voor maar een paar maandjes €199 piek is toch ffkes beetje te duur
Denk toch maar speen proberen
T-shirt heeft ook niet geholpen hij mist denk toch mijn warmte
Ik ben bijna zelfs bereid om heel mijn kussen te geven lekker warm en mijn geur maar ik denk dat niet zo verstandig is

Groetjes